2016. november 2., szerda

~Díj#2~


     Sziasztok! 

   Nem terveztem új bejegyzést írni erre a blogra, de Suzie Fabian meglepett egy díjjal és úgy gondoltam, hogy ha ő értékelte és megajándékozta a blogomat, akkor én kiposztolom.




1.Miért kezdtél el ficit/ficiket írni?
 - mert tetszett, hogy a többiek is írnak és ki akartam próbálni magam. A másik ok az volt, hogy sokan kezdenek el írni, de csak nagyon kevesen fejezik be a történeteiket. Én elhatároztam, hogy írok egy történetet és befejezem, ha törik, ha szakad. Sikerült is. :)
2.Hogy lettél kpop-er?
 - a filmezz.eu-n megláttam a The Heirs című sorozatot, amit aztán a barátnőmmel elkezdtünk nézni. Ezután még sok sok dráma következett, elkezdtük hallgatni a sorozatok zenéit, innen pedig minden jött magától.
3.Miért pont a BTS-ről írsz ficit/ficiket?
 - egyszerű, mert a BTS a kedvenc bandám.
4.Ki/kik a biased/biaseid?
 - jajj ez a bias, ultimate bias meg a sok buta kifejezés.
A kedvenc női előadóim: CL♡, Hyuna, Ailee, Jungyeon, Kyungri, Amber, Sulli stb.
A kedvenc férfi előadóim: az összes BTS tag, L, JaeJoong, Woohyun, Joshua, Vernon, Mingyu, Taemin, Minho, Mark, Bambam, Yugyeom stb.
5.Rád milyen hatással volt/van a Kpop?
 - nyitottabb lettem tőle és egy érzelmi roncs. De azért szeretem. :D
6.Elveszi-e a szabadidődet most már a Kpop?
 - el, sajnos.
7.Hogy bírod a hozzá nem értő emberek megszólalásait?
 - különösebben nem érdekel, ha egy olyan ember szövegel, akinek fogalma sincs a kpop fogalmáról.
8.Melyik a bias bandád vagy bandáid?
 - egyértelműen a BTS.
9.Ki az az egy személy aki az összes banda közül kitűnik és ő a kedvenced/UB-d?
 - természetesen Jungkook.
10.Ha egyszer elmehetnél Koreába mi lenne az első dolgod?
 - mondjuk szállást szerezni, lepakolni és kipihenni a végtelenhosszú és fárasztó repülőutat. Aztán lehet bulizni és koncertekre járni. De fő a pihenés. Különösen egy magamfajta lusta embernek. :)
+1.(Ez kicsit személyesebb nem is kötelező)Ha leírhatnál mindent az UB-dnek, akkor az mi lenne? 
 - nem akarok regényt írni, de:

   Kedves Jeon JeongGuk!
  Szeretném ha tudnád, hogy a zenéd nap mint nap rengeteg erőt ad nekem, segít reggelente felkelni és kibírni még a legnehezebb napokat is. Nem is tudom, hogy mi adna reményt, ha nem lenne a Bangtan.
  Elképeszetően kitartóak és tehetségesek vagytok, felnézek rátok és tisztellek titeket. Örülök, hogy a hírnevetek ellenére sem hanyagoljátok az ARMY-kat. 
  Ne feledd, te egy Born Singer vagy, sose változz meg, maradj mindig ilyen kedves és aranyos maknae és ugyanez vonatkozik a többi bandatagra is, mert ti a jelenlegi állapototokban vagytok tökéletesek. 
  Ne foglalkozz a negatív kommentekkel, vagy a bulvár buta híreszteléseivel, éld az életed, legyél boldog és sose hagyd abba az éneklést, hiszen emberek ezreit inspirálsz és éltetsz a hangoddal.
  Számomra olyan vagy, mint egy angyal. Egy nyuszi testbe költözött angyalka, aranyos mosollyal és csodaszép hanggal.
  Köszönök mindent, a zenéket, videóklippeket, albumokat, mindenféle műsort amiben szerepeltek. Köszönöm azt, hogy vagytok és hogy könnyebbé teszitek a napjaimat. Imádlak titeket!


PS: Jungkook, azért néha ellátogathanál hozzám. Csak úgy. Puszi. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése