2016. október 23., vasárnap

Érdekességek, extrák.



 
Sziasztok! Úgy gondoltam, hogy zárásként, hozok egy ilyen extra részt, amiben mindenféle érdekességet olvashattok a blog írásával és a történettel kapcsolatban. Nincsen semmilyen sorrend vagy szempont, ami szerint írtam ezeket 'behind the scenes' részeket , úgy következnek egymás után, ahogy az eszembe jutottak.




1. A történet egy álomból indult, amiben egy csapat fiú egy ártatlan lányt bántalmaz. Reggel, amikor felébredtem, úgy éreztem, hogy ezt muszáj leírnom. Aznap több mint 10 rész született.

2. A részek körülbelül a 23-24. fejezetig voltak előre megírva, de a publikálás előtt többször is át lettek írva, kijavítgatva. Ezért eleinte egészen sűrűn posztoltam a részeket, ám amikor utolértem saját magamat, akkor hetente már csak egyetlen részt tudtam hozni (jobb esetben).

3. Ahogy láttam, sokan nem tudjátok, hogy hogyan kell kiejteni a főszereplő lány nevét. Nos SunHi nevét nem 'i'-vel kell ejteni, hanem 'áj'-al. Tehát Kim SunHi = kim szunháj. És akkor itt megemlíteném Yoora nevét is, amit júra/jura -ként kell kiejteni.

4. Általában a részek megírása előtt a fejemben mindig megvolt, hogy mi fog történni az aktuális fejezetben, aztán írás közben teljesen más sült ki belőle. Így csattant el az a bizonyos csók Kookie és Hi között, vagy ezért mert hátra az osztálykirándulást követően SunHi a buszon a Bangtanhoz, ahol aztán Jungkook szépen kiszívta a nyakát.

5. Már a történet elején tudtam, hogy Jimin lesz a főszereplő fiú, mivel a BTS tagok közül csak őt tudtam elképzelni erre a sármos, maffiózófiú szerepre. De szerettem volna Jungkooknak is egy fontosabb szerepet adni és még nemnagyon olvastam őt rosszfiúként, ezért ő lett a zűrös és goromba maknae.

6. Amikor megalkottam Yoorát, tudtam, hogy neki kelleni fog egy ugyanolyan szerethetően bugyuta társ, mint amilyen ő maga és erre a szerepre keresve sem találhattam volna jobbat V-nél.

7. A történet a Skool Luv Affair időszakában játszódik - nem tudom ez így mennyire helyes -, ezért a szereplők hajszíne is ehhez passzol. Ezért van RapMonnak szőke haja, Jiminnek fekete, Kooknak vöröses és így tovább.

8. Eleinte nem tudtam, hogy mi legyen a főszereplő lány neve, a SunHi-t csak egy ideiglenes névnek szántam, de végül ez maradt. Egyébként a nevet úgy találtam, hogy rákerestem a koreai női nevekre és az első oldalon ez volt az első találat. Aztán a történet előrehaladtával megszerettem ezt a nevet és szerintem aranyos a 'Hi' becézés, úgyhogy már nem akartam változtatni rajta.

9. Eredetileg a főszereplők már sokkal korábban összejöttek volna. Ezeket a részeket még Svédországban írtam, azonban miután hazatértem, az egész történetet újragondoltam, így Jimin és Hi kapcsolatára csak sokkalta később került sor.

10. Az utolsó részt még a blog kezdetekor megírtam, amiben Hi évek után visszatért Jiminhez. Aztán ahogy a történet szépen lassan előrehaladt, ez a végkifejlet nemigazán passzolt már a sztorihoz ezért némi változtatással ez lett az utolsó előtti fejezet. Azt azonban végig tudtam, hogy a főszereplők el fognak tölteni egy bizonyos hosszúságú időt, ami alatt mindketten rájönnek, hogy mennyire szeretik egymást.

11. A történet írásában rengetegszer segítettek a barátaim, ha éppen ötlet hiányában voltam, akkor gondolatok tucatjával halmoztak el. Az egyik barátnőm hatására írtam Jimin szemszöget, pedig valójában az egész történetet a lány szemszögéből akartam bemutatni.

12. A fejezeteket Word -ben írtam, azonban volt egy időszak, amikor elromlott a laptopom és akkoriban kénytelen voltam telefonról írni. Az az időszak maga volt a pokol, mert minden egyes alkalommal át kellett járnom az egyik barátnőmhöz, hogy publikálni tudjam a részeket. (Egyébként a word-ben írást minden kezdő bloggernek tudom ajánlani, mert minden szempontból előnyösebb, mint bloggerben írni.)

13. Bár ez a második történetem, az első olyan, amit az elejétől a végéig írtam vagyis befejeztem. Az első egyébként még említésre sem méltó és a történet szelleme azóta is kísért...

14. A blog valójában két díjjal rendelkezik, viszont a lustaságom miatt csak az egyik van feltüntetve.

15. Az utolsó rész megírása előtt kellett egy nap a felkészülésre. Aznap végig meg volt nyitva a Word, úgy terveztem, hogy megírom a fejezetet, de valamiért nem volt erőm hozzá. Hiányozni fog ez a történet, több mint egy év alatt már egészen a szívemhez nőtt...


  Köszönöm szépen mindazoknak akik olvasták a történetet. Remélem, hogy majd az elkövetkező történeteimet is végig fogjátok kísérni.

     Addig is, most elbúcsúzom tőletek. Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése