2016. október 22., szombat

56.Fejezet - Első szerelem



  Sziasztok! Húha, nem is tudom, hogy hol kezdjem. Hát végül elértem idáig is, elérkezett az utolsó rész. Hosszú út volt ez, több mint egy évig írtam a blogot. Voltak szünetek és sokszor éreztem úgy, hogy abbahagyom, de ti, olvasók mindig segítettetek rajtam, bíztattatok és rengeteg erőt adtatok nekem. Köszönöm mindazoknak akik olvasták és végigizgulták a történetet, hálás vagyok nektek, hogy szántatok rám időt, élvezettel olvastam a kommentjeiteket.
  A blognak jelenleg több mint 82000 megtekintése van és 36 feliratkozóval büszkélkedhet. Ezek mellett rengetegen írtatok nekem facebookon és privátban is, amiket szintén szeretnék megköszönni. Amint látjátok, kint vannak az elérhetőségeim is, úgyhogy ezek után is nyugodtan lehet írni nekem, nem harapok.

  Nos azt hiszem, hogy be is fejezném itt, még mielőtt elérzékenyülök. Mégegyszer köszönöm szépen mindazoknak, akik végigkisértek engem ezen a hosszú és kalandos úton, imádlak titeket! 
 

_________________________________________________________________________________



 A tükörben szemlélve magam, az elmém ide oda szökdécsel, emlékről emlékre. Visszaemlékszem mindenre, a kezdetre, arra, hogyan találkoztunk, hogy mennyire utáltuk egymást és hogy később mennyire ragaszkodtunk egymáshoz. A mi történetünk nem az a megszokott tündérmese, itt nem volt hintó, sem varázslat. Nekünk küzdenünk kellett azért, hogy együtt lehessünk. Én mégis reménykedtem és még most is reménykedem, hogy a történetünk majd boldogan végződik, hiszen egy új kezdethez léptünk.

  A hosszú fehér ruhám, lágy hullámokban borul a földre, a vállamat csipke borítja, a fekete hajam egy viszonylag egyszerű kontyba fogva áll, pár tincs hullámosan terül el a vállamon. Apró kövek díszítik a frizurámat. Nem viselek erős sminket, csak egy lágy barackszín fedi a szemhélyamat egy kevés csillámmal, melyet egy vékony tusvonal szel át. Az ajkaimat egy egészen natúr rúzs borítja be. Édeskés parfüm illata árad belőlem, de annyira ideges vagyok, hogy nem nagyon tudok a pompás illatra koncentrálni.

  -Nem húzom meg túlságosan a fűzőt, nehogy baja legyen a babának - szólal meg Yoora, észhez térítve a merengésemből. Egy térdig érő halvány, barack színű ruhát visel. Hírtelen nem tudom, hogy mit válaszoljak, ezért csak bólintok.

  -Kopp-kopp - lép be a szobába Taehyung, kezében tartva a kislányát, maga előtt tologatva a kisfiát. - Jöttünk megnézni anyucit - nyom egy puszit Yoora arcára -, és persze a menyasszonyt - mosolyog rám.

  -Dehát Tae, SunHi még nem készült el - szól rá Yoo a fiúra.

  -Semmi gond, maradhatnak - mosolyodok el a gyerekek láttán, majd a kezemet a saját hasamra csúsztatom.

  Évekkel ezelőtt, amikor megismertem Taehyungot, képtelen voltam elfogadni, hogy együtt legyen Yoorával. Mára a véleményem teljesen megváltozott és nála jobb férjet el sem tudok képzelni a legjobb brátnőm számára. Felelősségteljes apuka, emellett jólfizető állása van és a feleségéről sem feledkezik meg. A kisfiuk csak öt éves, de már most látszik, hogy teljesen olyan mint az édesapja, a hatalmas szemeit és a mosolyát is Taehyungtól örökölte. Ezzel szemben a két éves kislányuk Yoorára hajaz, már most egy igazi kis díva. Boldogság tölt el, ahogy rájuk pillantok. Ők már egy igazi család.

  Hosszú évek teltek el az egy napos Koreába látogatásom óta. Rengeteg dolog történt, sokmindenen keresztül mentem.
  Miután visszatértem Japánba, őrült tempóban kezdtem el tanulni, közben azon járt az eszem, hogy hogyan juthatnák újra vissza Koreába. Titokban vettem egy olcsó, gombos telefont, amit csak a Jiminnel való beszélgetésekre használtam. A szüleim előtt teljes titokban tartottam mindent, ők csak annyit láttak, hogy a szokottnál többet tanulok, de ez nem lepte meg egyikőjüket sem.
  Pár hónappal később megtudtam, hogy Cho úr nemsokára vissza fog menni Koreába tanítani. Ekkor már tudtam, hogy ez számomra is egy lehetőség lehet. Elmondtam a tanáromnak, hogy én is menni szeretnék és segítséget kértem tőle. Cho úr eleinte arra bíztatott, hogy fejezzem be Japánban az egyetemet és majd ő szerez nekem Koreában munkát, de az túlságosan hosszú idő lett volna. Meséltem neki az otthonomról, a történetemről, elmondtam, hogy van egy fiú akit szeretek és hogy vele kell lennem, könyörögtem a tanárom segítségéért. És végül sikerült, Cho úr belement.

  A második egyetemi évet kijárva, kiiratkoztam a japán egyetemről. A szüleim az utolsó percig semmiről sem tudtak. Alig pár nappal a költözésem előtt számoltam be nekik. Apa felháborodott és órákon keresztül kiabált velem. Azt mondta, hogy nem mehetek sehová, hogy ki kell járnom Japánban az egyetemet, de a szavai nem törtek meg, fel voltam készülve a reakciójára. Az utazásom napjának reggelén Jimin Japánba repült, beszélni akart a szüleimmel. Apa természetesen elutasító volt vele szemben, de anya meghallgatta Jimin szavait és jól elbeszélgetett a fiúval. Azon az estén visszautaztunk Koreába. A szüleim elkisértek a repülőtérre. Anyán láttam, hogy mennyire el van érzékenyülve, de nem sírta el magát, apa úgy állt, mint egy rendíthetetlen hegy, egyetlen érzés sem ült ki az arcára. Mielőtt azonban végleg elbúcsúztam volna a szüleimtől és átmentünk volna a várakozó helyiségbe, apa félrehívta Jimint. Túl sokat nem hallottam a beszélgetésükből, de a végén kezet fogtak és apa megveregette Jimin vállát ezért megnyugodtam. Tudtam, hogy az édesapám belenyugodott a választásomba.
   Cho úr beajánlott engem arra a koreai egyetemre, ahová tanítani ment, ezért szerencsére nem kellett teljesen elölről kezdenem a tanulmányaimat, de így is egy évet halasztanom kellett, újra másodéves lettem. Különös módon a szerencse mellém állt és ugyanarra az egyetemre kerültem, ahová Yoora is járt, sőt mindketten ugyanazt a szakot választottuk, a gyermekgyógyászatot.

  Beköltözhettem volna az egyetem bentlakásába, de Jimin erről az opcióról hallani sem akart, ezért a fiúhoz költöztem. Még abban az évben Yoora és Taehyung is összeköltöztek, ugyanabban a társasházban, ahol mi, csak egy emelettel fennebb.

  A Bangtan végül felbomlott, de a tagok mind legjobb barátok maradtak. Még mostanában is, sokszor szoktunk lemenni a szabadidőnkben, immár Suga nyaralójába sütögetni. A tinédzser éveink már elmúltak, de még mindig szeretünk összeülni.
  Ha már megemlítettem Sugát, akkor vele is kezdeném. Nos YoonGi visszaköltözött a szülővárosába, Daeguba és ott vette át a maffiózó apjától az irányítást. Megismert egy nála négy évvel fiatalabb lányt, akivel mára már a boldog házasok életét éli és egy aranyos kisfiúval büszkélkedhetnek.
  Jin saját céget alapított. Mindigis tudtam, hogy SeokJin egy okos srác, ezért nem lepett meg a hír, hogy milyen jól megy a cége. Semmi mást nem csinál, csak autókat hozat be külföldről és Koreában adja el azokat, de bejött neki és jól keres. Nem házasodott meg, de több barátnője is volt, a mostani kapcsolata pedig eléggé komolynak tűnik, a lány egy igazi tünemény.
  RapMon, vagyis NamJoon a zenei szakmában helyezkedett el, producer lett. Rengeteg munkája van és sokat utazik külföldre is, de megpróbál minden találkánkon ott lenni, ahová általában mindig más lányt hoz el. Az egyik kapcsolatából született egy kislánya és szerencsére annak ellenére, hogy nincsenek együtt, az anyukával jó baráti kapcsolatot ápol. Én persze azért szurkolok, hogy ők ketten újra együtt legyenek, de ki tudja, hogy mit hoz még a sors.
  Taehyung és Yoora hamar összeházasodtak. Yoo még csak harmadéves volt az egyetemen, amikor a fiú megkérte a kezét. Természetesen a lány habozás nélkül mondott igent. Hatalmas volt az öröm és a boldogság. Az esküvőjük maga volt az álom, mindenhol virágok és gyertyák díszítették a helyet és még az égen csillogó Hold sem tudta felülmúlni Yoora ragyogását azon az estén. Egy hatalmas, habos ruhát viselt, tele fodrokkal, csillámokkal. Magamom sosem tudnák egy ahhoz hasonló ruhát elképzelni, de Yoorán csodásan állt. Még abban az évben megszületett az első gyermekük, egy kisfiú őt pedig három évvel később egy kislány követte. A legjobb barátnőm magához híven két gyermek után is tartja a karcsú alakját, türelmes és engedékeny anyuka. Ennyi év elteltével sem nőtt fel teljesen, még mindig megvan a kislányos énje, de én büszke vagyok rá, egy csodás nő vált belőle.
  A reményünk, HoSeok egy bár tulajdonosa lett és ugyanabban a lakónegyedben él, ahol mi. Párja egyenlőre nincsen, mivel még nem tudta túltenni magát a volt barátnőjén. Két évig voltak együtt és mind azt hittük, hogy Hobi meg fogja kérni a kezét, de a lány az egyik napról a másikra lelépett egy ismeretlen sráccal. Úgyhogy J-Hope-nak a neve ellenére most egy nagy adag reményre lenne szüksége, de én tudom, hogy ő egy kedves és nagyszerű férfi, biztosan hamar talál egy hozzá passzoló fiatal nőt.
  A Bangtan legfiatalabb tagja zűrösen kezdte a középiskolát követő éveket. Bejutott egy egyetemre, aztán egy év után otthagyta. Ezt követően külföldre utazott, de pár hónap múlva hazatért. Nemigazán találta a helyét. Egyik lányt váltotta a másikra, voltak igazán kedves és aranyos barátnői is, de egyikőjükkel sem tartott sokáig a kapcsolat. Végül Jimin megelégelte Kook viselkedését és eldöntötte, hogy segít rajta. Jelen pillanatban Jung bácsinak dolgozik és úgy tűnik, hogy egyre jobban van, élvezi a munkáját. Én nemigazán örülök a döntésének, de Jungkook boldognak tűnik és talán lassan rájön arra, hogy ki ő valájóban, hogy mit kell elérnie az életében.
  Jimin felhagyott az illegális munkáival és teljesen megszakította a kapcsolatot az apjával. Amikor visszaköltöztem Koreába, éppen egy autós boltban dolgozott, de nemsokkal később a bácsikája a kezébe adta a cégének egy olyan része irányítását, ami kivételesen legális úton működik. Sok időt töltöttünk Jung bácsinál és Jimin nagymamájánál is, számára ők ketten alkották a családot. A nagymamája, Sung néni főzni tanított engem. Sokat segítettem neki a ház körül és különösen örült, amikor megemlítettem, hogy én is az egészségügyben szándékozom elhelyezkedni. Engem is úgy kezelt, mintha az unokája lennék.
  Persze a Jiminnel való kapcsolatom nem volt felhőtlen. Az összeköltözés nem várt kellemetlenségekkel járt. Furcsa volt egy fiúval élni, én mindig megszoktam a rendet magam körül, őt azonban nem zavarta, ha nem volt minden a helyén. Szokatlan volt az is, hogy nem vár otthon meleg kaja, magamnak kellett elkészítenem és ez sokszor rosszul sűlt ki. Voltak veszekedéseink, néhány kisebb, pár nagyobb. Történt olyan is, hogy Jimin nem jött haza éjszakára, vagy hogy én töltöttem pár napot Yooráéknál, de végül minden egyes alkalommal kibékültünk. A szerelmünk erősebb volt annál, minthogy pár összeszólalkozás miatt elváljunk egymástól.

  Az egyik ilyen veszekedésünk után kérte meg a kezemet. A nézeteltérést követően egész nap nem láttam. Estefelé az ég beborult és annak ellenére, hogy az eső még nem esett, hangos dörgések sorozata rémisztett engem halálra. Vihar készülődött. Amikor a fiú végre visszatért, azonnal a nyakába borultam, nem akartam elengedni, rettentően hiányzott és nagyon haragudtam magamra, amiért megint összevesztem vele. Jimin pedig egy gyűrűvel jött haza. Akkor megigértük egymásnak, hogy nem fogunk többet veszekedni és ezt azóta is tartjuk. Mára már mindent megbeszélünk és a kapcsolatunk több mint tökéletes. Jimin még mindig úgy bánik velem, mint egy hercegnővel, sokszor meglep, a legváratlanabb pillanatokban tud tűzbe hozni és a mai napig szoktunk együtt fürdeni abban a hatalmas kádban. Bár nemsokára már hármasban fogunk pancsolni.
  Kicsivel több, mint egy hónappal az esküvőnk napja előtt kiderült, hogy terhes vagyok. Yooráék már két gyerkőccel is büszkélkedhetnek, sőt a banda tagok közül is van, akinek már igazi családja és kisbabája van. Jimin is szeretett volna már babát, de én túl korainak tartottam. Amikor azonban az orvos kijelentette, hogy állapotos vagyok, végtelenül boldog voltam. Még aznap elmondtam Jiminnek. Minden kétséget kizárva, azon a napon Jimin volt a legboldogabb ember a világon. Az elkövetkező hetekben számtalan virágcsokorral és babaholmival tért haza, pedig a hasam mégcsak nőni sem kezdett. Éreztem, hogy mi egy nagyon boldog család leszünk.

  Ahogy teltek a napok, egyre közelebb értünk egy hatalmas fordulóponthoz az életünkben. És most itt állok, ebben az egyszerű, mégis csodaszép ruhában, a sminkem és a hajam tökéletes, a szándékaim biztosak, mégis annyira izgulok, hogy alig állok a saját lábamon.

  -Hi, mindjárt indulnunk kell - lép mellém a barátnőm. - Olyan szép vagy - ölel át, vigyázva arra, hogy ne gyűrje össze a ruhámat. - El sem hiszem, hogy eljött ez a nap. A legjobb barátnőm férjhez megy. Emlékszel még honnan indultunk?

  -Utáltam Jimint - mosolygok a szavaimon. - Most meg hozzá fogok menni.

  -Én már akkor is tudtam, hogy ti együtt lesztek - igazgatja a hajamat, majd utolsó simításként ráhelyezi a fátylat.

  -Majdnem tíz év telt el azóta, hogy először találkoztunk - gondolok vissza.

  -És még azóta is szereted - válaszol.

  -De én most rólad beszélek - nézek hatalmas mosollyal Yoorára. - Örülök, hogy te lettél a legjobb barátnőm. Rád mindig számíthatok és nélküled nem jöttem volna vissza - mondom, egyre vékonyabb hangon. Hiába próbálom visszafolytani, rámtörnek az érzések.

  -Ejnye, elég legyen - szól rám kedvesen a lány. - Még a végén tönkremegy a sminked. Majd este a bulin kisírjuk magunkat, de most gyönyörűnek kell lenned.

  -Yoora, menjünk - szólal meg Taehyung. - Már mindenki itt van.

  -Rendben - fogja meg a kisfia kezét Yoo, majd felém fordulva rám kacsint. - Aztán el ne szökj az utolsó percben - mondja nevetve.

  -Nem fogok - válaszolom jókedvűen, s visszafordulva a méretes tükörhöz, még egy utolsó pillantást vetek magamra. Készen állok.

Lassú lélegzetvételek kíséretében lépkedem az ajtóig és visszafelé. A magassarkúban már most fáj a lábam, túl sok ez a tizenkét centi, de minden ellenkezésem ellenére Yoora mégis rábeszélt. A kezem izzad és mintha a szobában is egyre melegebb lenne. Feszengek. Azt akarom, hogy minden tökéletes legyen. Némi félelem rejtőzik meg az érzelmeim között.
Kinyílik az ajtó, s egy férfi lép be rajta. Egy régi öltönyt visel, pedig van neki új is, mégis azt választotta. Az arcát az idő okozta ráncok csúfítják. Ő talán még nálam is idegesebb.

  -Gyönyörű vagy - fogja meg a kezem.

  -Köszönöm, apa - ölelem át. Támaszt nyújt számomra. Ahogy biztos kezekkel tart, érzem, hogy ha elájulnák nem hagyná, hogy a földre zuhanjak.

  -Biztos vagy benne? - érdeklődik. - Tényleg hozzá akarsz menni? - kérdezi. Neki elmondhatnám, ha nem így lenne, ő megértene, de tudom hogy mit akarok.

  -Soha, semmiben nem voltam még ennyire biztos, mint most - felelem, megszorítva apám hatalmas kezét.

  -Felnőtt a kislányom - jelenik meg egy igen halvány mosoly, az általában komoly ember arcán. - Igazi nő lett belőled. Mi, az édesanyáddal pedig nagyszülők leszünk. Hogy eltelt az idő - gondolkodik el.

  -Apa - zökkentem ki a merengésből. - Mi ez a beszéd? Mint egy szappanoperában - nevetem el magam, majd átölelve a férfit, egy puszit nyomok az arcára. - Attól, hogy férjhez megyek, még a ti kislányotok maradok örökké.

  -Csak már nem vagy olyan kicsi, mint sok sok évvel ezelőtt - simogatja meg hüvelyk ujjával az arcomat. - Menjünk - biccent az ajtó felé és lassan elindulunk.

  A terem ajtaja előtt álldogálva a nyugtalanság egyre jobban úrrá lesz rajtam. Mélyeket sóhajtok, pár pillanatra lehunyom a szemem. Elképzelem, hogy mi vár rám bent.
  Megszólal a zene, a nászinduló, én pedig ijedten kapom a szemem az apámra. A férfi a karját tartja felém, melyet bizonytalanul fogok meg, majd mosolyogva tekint rám. Látom rajta, hogy büszke rám, tudom, hogy elfogadta Jimint. Kífújom a levegőt és megnyugszom. Az ajtó lassan kinyílik, mi pedig elindulunk.

  Padok egész sorozata húzódik a teremben, a rajtuk ülő emberek egytől egyig rám pillantva mind felállnak. Minden szempár rám szegeződik. Rengeteg rokon és barát jelent meg. Mosolyogva tekintenek felém. Önkéntelenül vigyorodok el, ahogy lassan végiglépkedve a padok között, megpillantom az édesanyámat. A szemét törölgeti, pityereg, de hatalmas mosollyal néz rám. A szájával szavakat formál, halkan súg egy szót nekem: szeretlek.
  Majd tovább haladva, a tekintetemet újfent előre szegezem és megpillantom a szerelmemet. Mögötte hét fiú áll. Az összes Bangtan tag jelen van, mind eljöttek az esküvőnkre. Jimin mögött Taehyung áll, őt kérte fel tanunak. Én természetesen Yoorát kértem meg, ez egyáltalán nem volt kérdés.
  Félve tekintek Jiminre, tartok attól, hogy elöntenek az érzések. Az arca azonban meglepettséget tükröz. Hatalmas szemekkel néz rám, majd amint közelebb lépek, a feszült arckifejezését felváltja egy aprócska mosoly. A kezét tartja felém.
  Óvatosan engedem el az apám karját, s Jimin tenyerébe helyezem a kezem.

  -Vigyázz a lányomra - pillant az édesapám Jiminre.

  -Vigyázni fogok rá, uram - biccent a szerelmem.

  Egymással szemben állunk meg. Annyi mindent akarok mondani, de csendben maradok. Érzem, ahogy a szívem sokkalta gyorsabban dobog a szokottnál. Letörölhetetlen mosoly ül ki az arcomra.

  Évekkel ezelőtt megismertem egy fiút. Ekkor még álmomban sem gondoltam volna, hogy ő lesz az, aki elhozza az életembe a boldogságot. Jimin mégis megcáfolta az általam szőtt képet, kitört a rosszfiús burokból és megmutatta, hogy képes figyelni rám, megvédeni és mindennél jobban szeretni. Egy felelőssegteljes férfi vált belőle.
  Együtt szenvedtünk és mentünk át a nehézségeken, együtt voltunk boldogak. Ott volt mellettem amikor sírtam, csendesen vígasztalt és mindig bíztatott, még a legizonytalanabb helyzetekben is. Éveket vártunk egymásra, de megérte és biztos vagyok benne, hogy ezt a döntésemet sosem fogom megbánni, hogy Jimint választottam.

  -Kijelenti-e ön, Park JiMin hogy az itt jelenlévő Kim SunHi-al házasságot köt? - hallom meg azt a bizonyos mondatot. Remegni kezdek. Félek Jimin válaszától, bennem van az a bizonyos 'mi van ha' érzés.

  -Igen - válaszol magabiztosan. Egy hatalmas kő esik le a szívemről. Halkan sóhajtok fel, mégis azt érzem, hogy mindenki hallja. A jelenlevő emberek velem együtt nyugodnak meg. De itt még nincsen vége, a jegyzőnő felém fordul.

  -Kijelenti-e ön, Kim SunHi hogy az itt jelenlévő Park Jiminnel házasságot köt? - kérdezi kedvesen. Tudom a választ. Biztos vagyok benne. Csak egy szót kell mondanom és az életemet összekötöm vele. Mégsem jön ki egyetlen hang sem a számon, mintha megnémultam volna. Szaporán kapkodok levegő után, a ruhám fűzője szinte megfullaszt. Egy másodpercre lehunyom a pilláimat. Elképzelem Jimint, az arcát, a mosolyát és az elvékonyodó szemeit. Azt, ahogyan a gyermekünkkel játszik. Biztos vagyok abban, hogy ezt akarom és ezt a döntésemet már semmi nem változtathatja meg.

  -Igen - mondom végül halkan, de annál biztosabban. Teljesen megnyugszom. Már semmi sem áll az utunkba.

  A gyűrűt remegő kézzel húzom a fiú kezére. Úgy tűnik, hogy az elmém már nem izgul, a testem mégis feszeng. Jimin megfogja a kezemet és így húzza az aranygyűrüt az ujjamra. A tenyere meleget áraszt, érzem a biztonságot. A vékonyka gyűrűre pillantva, a középen csillámló ékkőre koncentrálok. Sosem akartam puccos gyűrűt, gyémántberakással, fényes ékkősorral, vastag aranykerettel, ezt Jiminnek azonban nem említettem. Ő mégis egy olyan gyűrűvel lepett meg, ami tökéletesen passzol hozzám. Hiszen évek óta együtt vagyunk, jól ismer már, tudja, hogy mire vágyom, hogy miket kedvelek, mi tetszik nekem és mi az ami nem. Ő a párom, a társam.

  -Megcsókolhatja a menyasszonyt - tekint ránk mosolyogva a jegyzőnő.

  Közelebb lépek, a szerelmemre, Jiminre tekintek. A derekamhoz nyúl, határozottan ér hozzám. A másik kezét az arcomra helyezi. Látom az arcán az izgalmat, pedig csak egy aprócska csókra készülünk. Az ajkai érintésére várva hunyom le a pilláimat. Mosolyogva fogadom, ahogy a duzzadt párnái az enyémekhez érnek. Szeretem őt.

  Az első szerelmem az a fajta szerelem, ami olyan erős, hogy sosem múlik el, nem halnak ki belőle az érzések. Az, amiért harcoltam, szenvedtem és visszagondolva sosem fogom megbánni a döntésemet.
Hiszen az utunk talán nehézkes volt, tele szakadékokkal és mélypontokkal de kitartottunk és eljutottunk idáig. Mert a mi történetünk csak most kezdődik igazán.


                                                                

                                                                          Vége.



30 megjegyzés:

  1. Taehyung apuka lett? És megházasodott? Már jól kezdődik :D
    Jól tette Hi, hogy Koreában folytatta az egyetemet, túl hosszú ideig voltak távol egymástól, és még hosszabb idő lett volna, mire befejezi Japánban az egyetemet. A szülők természetesen aggódtak, hogy visszamegy és elköltözik tőlük, hiszen csak a gyereküket féltették. Az anya megértette és igazat adott neki, a lányos apák meg már csak ilyenek :D
    Feloszlott a Bangtan. Várható volt, hogy örökké nem ezt fogják csinálni, és így, hogy ketten is komolyabb kapcsolatba kerültek, ráadásul Tae-nek családja is lett, ez az életmód nem mehetett tovább. Bár YoonGi és JungKook a maffia berkein belül találtak munkát, a többiek becsületes munkával keresik a kenyerüket. Kook végül mégis megkapta, amit irigyelt Jimin-től, és ezt ráadásul Jimin-nek köszönheti.
    Kisebb-nagyobb veszekedések minden kapcsolatban vannak, de meg lehet mindent beszélni és meg lehet oldani. SunHi és Jimin szerelme olyan erős, hogy minden veszekedést kibírt. Elég sokáig tartott azért, mire Jimin megkérte a kezét :D Azért egy pillanatra megállt az ütő bennem, mikor Hi arra gondolt, mi van ha …. De nincs ha. Ennek így kellett történni. Megkönnyeztem. Már megint.
    Vége van hát 
    Az elejétől folyamatosan olvastam a történetet, és csalódás ért, amikor félbehagytad. Sok idő telt el a visszatérésig, de érdemes volt nekünk olvasóknak is kivárni, és neked is megírni.
    Ha jól emlékszem azt írtad az elején, ez az első történeted. Minden elismerésem neked, hogy elsőre ilyen maradandót tudtál alkotni! Maga a történet sem egy sablonos, a karaktereket kiválóan megalkottad, folyamatosan érezhető volt a jellembeli változásuk, természetesen pozitív irányban. A történet az első sorától az utolsó pontig lekötötte a figyelmemet, izgatottan vártam minden egyes fejezetét. Mindig tudtál a történetbe újat hozni, fordulatokban bővelkedett és nem laposodott el egyszer sem.
    Jó pár történetet olvastam már, ez a Top 5-ben van :D Hogy hanyadik helyen? Nem lényeges. Mind az öt olyan, hogy nem tudnék választani, rangsorolni. Mind másért jó, másért érdekes.
    Első íráshoz és korodhoz képest olyan választékosan írsz, amivel nem sokan büszkélkedhetnek. Ezért is elismerésem! Érzelmeket tudtál átadni és érzelmeket hoztál elő belőlem. Volt, hogy megkönnyeztem a történet alakulását, és remegve vártam, vajon megkegyelmezel-e a főszereplőknek, együtt maradnak-e, lesz-e közös életük? Több alkalommal éreztem úgy, hogy nem, de ez a befejezés mindent vitt :D Érdekes volt több év elteltével látni őket és utalni az eltelt időszakra.
    Nagyon köszönöm, hogy ezt a történetet megírtad és megosztottad velünk. Remélem, hogy hamarosan belekezdesz egy másik jó történetbe. Igen erős a kezdés, magasra tetted a lécet, most már elvárásaink vannak veled szemben, de te ezt teljesíteni tudod majd.
    Köszönöm, hogy ennek a csodának részese lehettem, köszönöm, hogy olvashattam. Sajnálom nagyon, hogy véget ért, de örökké semmi nem tart. Az életemből ez nem maradhatott ki :D
    Még egyszer, gratulálok az írásodhoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Többször is elolvasva ezt a hosszú hosszú kommentet, megint könnyes lett a szemem. Taehyung apa lett és szerető férj, már az elejétől így terveztem, csak hát nekik is meg kellett szenvedni, amíg ide értek. És vgre elérkezett az a pont is, ahol Hi már nem kell izguljon a jövője miatt, mert már végleg Jimin melett marad. Hosszú út volt el, tele szenvedéssel és könnyekkel, de szerintem mondhatom az, hogy a főszereplők megérdemelték ezt a véget. :)
      Igen, ez volt az első történetem amit az elejétől a végéig befejeztem és kezdő íróként rengeteg hibát vétettem el, de mégis nagyon büszke vagyok. Hatalmas megtiszteltetés számomra, hogy a TOP5-be helyezted a blogomat, nagyon örülök és remélem, hogy majd az elkövetkező blogjaim is belopják magukat a szívedbe.
      Mert az csak természetes, hogy nem itt fogom abbahagyni a történetírást, de most tartok egy szünetet, bizontalan ideig. Viszont igyekszem minél hamarabb visszatérni, mert már az ötlet megvan, csak le kellene írni. :D
      Én köszönöm ezt a hosszú kommentet, örömmel és könnyezve olvastam végig ls szerintem még rengetegszer el fogom olvasni.!!

      Törlés
  2. Te jo isten végig sirtam ez annyira remek lett :) imádtam az elejétöl fogva ezt a blogot és ahogy írtad hogy hogyan kezdödöt ez az egész hogy utálták egymást aztán egymásba szerettek ahhh már ott sirtam mikor mondta Yoora hogy nem huzza meg a fűzőt a baba miatt :( :( elsem hiszem hogy vége olyan hihetetlen ez elött fél ével is elröl a blogrol beszéltünk a barátnőimel és még most is :) imádtam egyszerűen nem jutok szóhoz nekem még ezt fel kell dolgozni haha :D ♡♡♡ nagyon nagyon köszönöm hogy ilyen élményben volt részem ♥♡
    Egyszerüen elvarázsolt a blogod ,mindig emlékezni fogokrá ♡♡
    Egyet kérek szépen soha ne töröld a blogot én mindig olvasni fogom !!♡♡♡
    Mégegyszer köszönöm ! ♥♥♡♡♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm! Igazán örülök, hogy tetszett a történet :) Én is megkönnyeztem, amikor a rész végére kiírtam, hogy "vége"... hiányozni fog, az biztos, de nem fogom letörölni , ebben biztos lehetsz :) És majd érkezek más történetekkel is, bár még nem tudom, hogy mikor.
      Én köszönöm, hogy rendszeres olvasóm voltál és, hogy mindig bodogítottál a komenntekkel. ♥♥♥

      Törlés
  3. Nagyon nagyon jo tortenet lett !😍
    Es ez a befejezes😍❤
    Nagyon tetszett, imadom❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm!
      Örülök, hogy tetszett!♥♥

      Törlés
  4. Olyan jól sikerült és annyira édi lett! Komolyan már annyira hozzám nőtt ez a történet hogy szar lesz hogy többet nem beszélünk róla és hiányozni fog. Most itt könnyezek és azon gondolkodok hogy mit irhatnék még, de remélem tudod a többit, hiszen a minden napunk része volt ez a történet, kis veszekedésekkel és családi vitákkal és közben annyit változtam ezalatt.. Köszönöm neked!❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen baba. Akkor képzeld csak el az en szemszögemből, már olyan régóta írom és annyi minden történt ez alatt az idő alatt, nagyon fog hiányozni ez a Jimin-Hi páros és persze az egész történet is.
      Persze, hogy tudom, annyit gondolkoztunk, hogy mi legyen a részekben és annyi szuper ötletet adtál, hogy az hihetetlen és jó visszagondolni. Úgyhogy én köszönöm neked Kriszta, hogy olvastad a történetet és mindig mellettem voltál. Puszi. ♥♥♥

      Törlés
  5. Ugyan nem a kezdetektől fogva követtem a történetet, de elolvasva a részeket, egyből tudtam, hogy folytatnom kell :) Az egészet végig bőgtem, annyira imádtam minden sorát. Végül is, SunHi és Jimin együtt élnek egy kis csöppséggel együtt, aki még meg sem született :') Imádom ezt a párost, a szívembe is lopták magukat <3
    Tudtam azt is, hogy Yoora és Tae együtt lesznek, ráadásul a fiúból remek apuka lesz :)
    Nem is tudom még mit írhatnék, hisz' még most is sírok :D Még szívesen olvasnám tovább SunHi és Jimin kalandjait, de sajnos vége. Imádtam az egész történetet, esküszöm, hogy az őszi szünetben újra elfogom olvasni, hisz' az egész egy remekmű.
    Köszönöm szépen, hogy olvashattam ezt a csodás történetet, amely nekem tanítójellegű volt :) Kriszta, le a kalappal előtted <3
    Még egyszer köszönöm^.^ Nagyon várom a következő történetedet :)
    További sok sikert kívánok Kriszta a többi történetedhez <3 :)
    Üdv, Seunghee, aki még mindig nem akarja, hogy véget érjen ez a történet.

    UI.: Megfogadtam, hogy nem fogok sírni rajta, de az érzelmek erősebbek voltak nálam :'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De aranyos vagy. Hatalmas elismerés számomra, hogy ennyire megérintett téged a történet.
      Jó hallani, hogy újra szeretnéd olvasni, majd talán lesznek benne apróbb változtatások, javítások, de azok nem fogják befolyásolni a sztorit.
      Én köszönöm a dícsérő szavakat, mindig rengeteg energiát adsz :)
      Én is megfogadtam, hogy nem fogok sírni, dehát annyi szépet és jót írtok nekem, hogy képtelenség ezt könnyek nélkül kibírni. ❤
      Egyébként az előbb olvastam bele egy blogba (szándékosan nem árulom el, hogy melyik volt az) és rájöttem, hogy még rengeteget kell fejlődnöm az írás terén. Úgyhogy az biztos, hogy lesz majd még új történetes blogom, de nem most, mivel még nem érzem késznek magam. :)

      Törlés
  6. Most, most.... most megyek inkább kisirni a lelkemet! Megyek dunát fakasztani... imádtan ezt a történetet, végig izgultam, hogy mi lesz vagy mi nem, és sokszor kültem el a pokolba Jimint, de ugyan akkor rengetegszer szurkoltan neki, hogy hozzon jó döntést. Hozzá kell tennem, olyan szinten yaoista vagyok, hogy általában Heteró történeteket kerülöm mint a tüzet, de valamiért mégis elkezdtem olvasni a blogod és tudod mit? Nem bántam meg, mert fantasztikus vagy. Egy remek író aki remekül tud bánni a szavakkal. Remélem lesz még egy ilyen csoda amit olvashatunk tőled, köszönöm ezt az élményt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujj nagyon szépen köszönöm! Külön örülök annak, hogy yaoista létedre mégis elolvastad a történetet, annak meg pláne, hogy tetszett is. Olyan szép szavakkal illetted a történetet és engem is, hogy a könnyeim csak mégjobban megindultak. Az előző kommentben említettem, hogy olvastam egy blogot, ezért az önbecsülésen valahol a boci segge alatt van, de most olyan jól esnek a szavaid, hogy kezdem elhinni, egy picike tehetség mégis elvesztődött bennem. :)
      Lesz majd új történet, amint úgy érzem majd, hogy eleget fejlődtem az írás terén.

      Törlés
  7. Hát nem is tudom hol kezdjem úgyhogy belecsapk a közepébe . A történetet nem az elejétől követem sőt mi több el sem akartam olvasni mert"úgy sem tetszene " de örülök hogy elolvastam. Ez volt az első ilyen fanfictionom és egyben ez a legjobb is . Nagyon sajnálom , hogy vége van mert imádtam minden eggyes sorát . A blogodnak köszönhetően ismertem meg a BTS -t akik nélkül mostmár nem tudnám elképszelni a mindennapjaimat . Nagy tehedséged van az íráshozg és remélem ,hogy még sok történetet olvashatunk tőled minnél hamarabb . Hát a törtenetet végigsírtam hol Hi és Jimin boldogságán könnyeztem hol meg csak úgy <3 . Biztos vagyok ,hogy még egy jó párszor el fogom olvasni az elejétől a végéig . Sosem fogom megbánni ,hogy elolvastam a blogodat mert ez egy olyan dolog az életemben amit soha nem fogok elfelejteni . KÖSZÖNÖM ...😘😘💜💜

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azta. Én most... keresem a szavakat, de nem találom. Köszönöm szépen, tényleg, nagyon örülök, hogy tetszett a történet. Boldog vagyok, hogy a sztori által ismerted meg a bandát, ők hihetetlenek, nagyon szeretnivalóak és ahogy mondtad, már én sem tudom elképzelni a napjaimat nélkülük.
      Egyébként jó látni, hogy még innen a környékről is vannak olvasóim.:)
      Mégegyszer nagyon szépen köszönöm és remélem, hogy majd az elkövetkező történeteim is ugyanennyire fognak tetszeni. :) ❤

      Törlés
  8. Hát én is meg érkeztem nagy örömödre xd én is bele vágok a lecoba szoval én se akkor kezdtem el olvasni a blogod amikor el kezdted írni hanem nyáron a történet hozot nekük örömöt szomorúságot mert eből is tudjuk hogy mennyit szenvedtek hogy idáig jusanak mindenki szemszőgéből szar hogy véget ér egy nagyon csodálatos blog amit senki se fog el felejteni fájo szivel írom le amit gondolok és eből a történetből sokat tanultam bár szerintem nem ere szántad de mindegy


    Ui:már hányszor írom újra ezeket a sorokat tényleg tanultam belőle igazából nem vagyok az a siros fajta de ahogy olvastam a comenteket el sirtam magam és ez szerintem nagy szo de a te blogod volt a harmadik blog amin el sirtam magam mindenkinek hiányozni fog anyira hozánk nőt hogy az bisztos ezt a csodálatosan befejezet blogra boldogan fogunk emlékezni én vagyok azaz olvasod akinek az osztálytársai nem lovsanka blogot és sajnos nem tudjuk meg beszélni de mindegy probáltam fogalmazni mert én nem tudok xdd hiányozni fog KÖSZÖNÖM HOGY OLVASHATAM ÉS TÖBB ÉRZELEM JÖTT ÁT AZ UTOLSÓ RÉSZNÉL ÉS MINDENT KÖSZÖNÖK ÖRÖM VOLT OLVASNI ÉS VÁRJUK MIKOR JELENTKEZEL NAGY ÖRÖMEL ÉS SZERETETEL♥♥♥♥♥♥♥♥ üdv Dorró aki végre örühet hogy végre sikerült normálisan végig írni a véleményét és még egy valami az hogy ehez a bloghoz szeztem emlékeket

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, hogy írtál, igazán jól esnek a szavaid. :) Ez nagy elismerés egy író számára, ha ilyen erőteljes érzéseket képes előhozni az olvasóiból. Hűha, hát nem hinném, hogy olyan híres lenne a blog, hogy ne menjen feledésbe, de azért kiváncsi leszek, hogy esetleg fél év múlva hány látogatója lesz. :D
      Én köszönöm, hogy írtál, nagyon örülök, hogy tetszett a történet, és hogy a sztori a szívedbe lopta magát. ❤❤

      Törlés
  9. Najó, eljött hát az idő, hogy én is írjak egy kisregényt ennek a csodás alkotásodnak a végére!
    Már a legelső pillanatoktól követtem a blogod csak sajna hosszas technikai galibák miatt egy jó fél évig nem tudtam internet közelbe kerülni, így sajna elfelejtődött az olvasás :'c
    Viszont tegnap újra rád találtam és elkezdtem az egészet elölről és egyszerűen újra átéltem azt a fantasztikus légkört, világot, amit kreáltál nekünk!<3
    Brutálisan jó történet lett, rengeteget sírtam, nevettem és szorongtam a szereplőkkel együtt, néha megöltem volna pár személyt (khm Kookie:<), néha én is együtt nevettem a srácokkal a végé pedig egyszerre sírtam és nevettem :')
    Na szóval a lényeg, hogy egy felejthetetlen történetet sikerült alkotnod és nagyon szépen köszönöm, hogy ennek a sztorinak az olvasója lehettem <3 :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először is sajnálom, hogy csak ilyen későn válaszolok, de már csak ritkán járok fel a blogra.
      Nagyon nagyon örülök, hogy még ennyi idő elteltével is végigolvastad és hogy tetszett. Így visszagondolva írhattam volna jobbat is, de nem panazskodom, örülök, hogy sikerült befejezni, és hogy ilyen sok emberke tetszését elnyerte, köztük a tiedet is.
      Én köszönöm, hogy olvasóm voltál és hogy időt szántál a történetre. ❤❤

      Törlés
  10. Amint a vége szóhoz értem elakadt a szavam... talán csak annyi esett ki a számon, hogy "mestermű"... Én még ilyen ficit nem olvastam, ami ilyen szinten hatott volna rám, és ilyen szinten megviselt volna. Annyira át tudtam élni minden szavát, mintha a jelenetek az orrom előtt történtek volna. Nagyon ledöbbentem Jungkook eleinte negatív alakjától (mivel ő a biasom), de a történet hangulata miatt elkezdtem utálni (mármint a történetbelit, az igazit semmi pénzért nem tudnám utálni). Aztán mikor láttam az összetört, elesett énjét, a szívem szakadt meg érte. A plüss delfinembe fúrva arcom zokogtam, mint egy 5 éves, ott eltört a mécses, és könnyekkel teli szemekkel olvastam egészen a "vége" szóig (Ft islandtől a Wind című dal tökéletes volt ehhez aláfestőzeneként) ... Valamint Jimin alakját is közelebb húztad a szívemhez, a valóságban is. Cirka 24 óra alatt olvastam el ezt a minden szavában csodát rejtő 56 fejezetet (csupán 5 óra alvással valósult csak meg). Nem is értem miért nem kezdtem el korábban ezt a történetet... Emlékszem, akkor kezdted ezt a sztorit, mikor még új voltam az írás területén. Pár részbe beleolvastam, és most a felismerés mosolya ült ki arcomra, akárhányszor ismerős jelenet jött velem szembe. Én 2 év után is emlékeztem ezekre a részletekre. Nem győzném megköszönni, ha most elkezdenék hálálkodni, hogy megírtad, ezt a csodálatos történetet. De csak annyit mondok, hogy köszönöm, hogy részese lehettem ennek az érzésnek, ami olvasás közben hatalmába kerített <3 Az utolsó rész olvasva könnybe lábadt szemekkel gondoltam vissza minden egyes jelenetre, ami sztori folyamán megtörtént. Visszagondoltam a 2 legjobb barátnőre, akik fiatalon még az iskola udvarán bújtak el egy bokor mögött, majd 10 évvel később mindegyik családot alapít, de még mindig kitartanak egymás mellett. A bandára, akikhez az elején SunHi nem túl kellemes emlékeket fűzhetett, végül annyi kalandot éltek át együtt. És végül a Jiminnel való románcuk. Belegondolok honnan indult, hová lett. Akárkinek ajánlanám ezt a történetet, és mellé egy százas papírzsebi csomagot. Én még pár napig biztos transzban leszek a hatásától. Remélem még több irományoddal is megismerkedhetek a közeljövőben!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos hűha.. először is nagyon nagyon örülök hogy elolvastad, annak meg pláne hogy ilyen gyorsan és hogy tetszett is! Több mint két éve kezdtem ezt a történetet írni, teljesen kezdőként. Csak benne volt a fejemben a sztori, és ki akartam adni magamból. Soha nem gondoltam volna, hogy ekkora sikere lesz és hogy még évekkel később is ennyi megtekintés érkezik.
      Nagyon nagyon szépen köszönöm a dícsérő szavakat, eszméletlenül jól esnek. Az ilyen kommentekért vagyok a leghálásabb. És megsúgom, hogy egy hosszú hosszú szünet után, most felébresztetted az írói énemet, bár nem ígérek semmit. :)

      Törlés
  11. Király volt imádtam ! Volt olyan rész amin sírtam . Nagy tehetséged van az íráshoz remélem egyszer majd , ha szeretnél író leszel és nagyon jó regényeket fogsz majd írni igérem én leszek a legnagyobb rajongód . Imádlak , hogy ezt a kis valamit megírtad , csodállak . KÖSZÖNÖM.❤❤❤❤❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Hűha nagyon szépen köszönöm a szépen köszönöm a szép szavakat, igazán jól esnek. Még nem tudom, mi lesz belőlem - pedig már ideje lenne eldönteni -, de aranyos vagy, hogy a legnagyobb rajongómként emlegeted magad. :) Én köszönöm!❤

      Törlés
  12. Imádom!!! Voltak részek amiknél sírtam és olyanok is amiknél nevettem . Remélem , hogy sok ilyen valamit fogsz még írni ,igérem en lennék a legnagyobb rajongód .❤❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Első írásomként büszke vagyok a történetre, hogy ennyi embert képes megmozgatni és ilyen érzelmeket kiváltani belőlük. Nagyon örülök, hogy tetszett, köszönöm, hogy olvastad! ❤

      Törlés
  13. Nagyon szép lett. Nem gondoltam volna hogy Jimin meg fog változni a roszfiú énjéből. Kookie még a végén se találta meg a helyét. Nagyon szépen köszönöm hogy elolvashattam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy olvastad, és hogy írtál. Nos, a szerelem sokmindenre képes, itt éppen Jimin rosszfiú személye változott meg. :)

      Törlés
  14. Lehet nem olvasod már itt a kommenteket olyan sűrűn, de akkor is írnom kell!!!
    Én vagyok az az olvasód, aki fordított kronológiai sorrendben, de becsülettel végig olvasom minden egyes szavadat! Engem az Örökös csábított arra hogy meglessem van e esetleg más történeted is, és szerencsémre ( a munkaadómnak meg szerencsétlenségére) volt! VAN!
    Tejóég! Tényleg nem tudom szavakba önteni mit érzek! 2 nap alatt olvastam végig ezt a történetet és még azt is bántam hogy aludnom kellett közben, mert félbe kellett hagynom és nem tudtam mi fog történni. Őszintén örülök, hogy nekem egy részre se kellett várnom, mert így is néha a hajamat téptem. Nem tudod, de visszaidézted a múltamat! A fiatal gimis éveimet ( hidd el nem ma volt), az első csókomat, az első szerelmemet, az első szeremi bánatot... mindent! Nosztalgikus hullámvasút volt ez a 2 nap és most csak azt bánom hogy nincs több befejezett írásod amit falhatok! Köszönöm ezt a fantasztikus anekdotát! Jimint imádtam és a mellékszereplők ( főleg Tae és Kook) karaktere is kidolgott, szerethető volt! Nem akarok elemezni semmit... úgy jó ahogy van!!!! Nem olvasok sok magyar fanfic-et mert valahogy nem fogtak eddig meg! Mindig angol sztorikat választottam ( magam is úgy írok inkább) és te vagy az első akinél megváltozott minden! Ezentúl itthon is körbenézek az írások között, mert ilyen gyöngyszemekre lelhetek közben, mint a tieid!!! Fontolgatom, hogy ezt kinyomtatom és kiteszem a polcra a többi könyvem mellé, hogy bármikor elővehessem! Ha megteszem, megkérdezlek előtte és ha zöld utat adsz, akkor lehet jelentkezek majd dedikálásra nálad! ;) Még nagyobb izgalommal várom az Örökös további részeit!!!

    Új rajongód:
    Semy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már-már könnyek között írok vissza, és így hirtelen nem is tudom, hogy mit mondhatnék, azon kívül, hogy minden szavadat negyn nagyon köszönöm és hihetetlenül hálás vagyok ezért a kommentért!
      Rengeteg szép szóval szokták illetni az írományaimat, és mégsem tudom elhinni, hogy jó lenne, csupán írok, mert szeretem csinálni, elképzelni a történetet, és szeretek az olvasóknak is örömet okozni.
      Nagyon nagyon örülök, hogy megtetszett ez a történet is, és hogy felidézte a régi emlékeidet. Én most éppen abban a korban vagyok, mint SunHi, bár amikor elkezdtem ezt a történetet, csak 15 voltam, ami meg is látszik a részeken. Kezdő íróként azonban rengeteg bíztatást kaptam a barátaimtól, más íróktól és persze legfőképpen az olvasóimtól, amik folyton arra késztettek hogy fejlődjek és kihozzam magamból a legtöbbet.
      Nagyon jól esik az is, hogy bár már majdnem két éve fejeztem be ezt a történetet, még mindig van, aki olvassa és visszatér ide. Hihetetlen ez az egész, hiszen én csak unalmamban leülök a számítógép elé, elkezdem bepötyögni a mondatokat, mégis a megalkotott történet rengeteg emberhez eljut, sokkal többhöz, mint bármikor is gondoltam volna.
      Úgyhogy mégegyszer nagyon szépen köszönöm, hogy olvastad, hogy írtál és hogy ennyire értékeled a történetemet. Igazából nagy megtiszteltetés már maga a gondolat is, hogy ki szeretnéd nyomtatni, így hát erre lehetetlen lenne nemet mondani.
      Én pedig minden olvasóm személyes rajongója vagyok, úgyhogy mostantól, amíg olvasol, a tiéd is!

      Törlés
  15. Fhúúú...
    Nem is tudom mit szeretnék mondani, csöpögni nem akarok szóval csak szolidan! :D
    Teljesen véletlenül találtam meg a blogodat, de abszolúte szerencsés véletlen volt, örülök hogy rátaláltam, igaz kicsit később mint mások. :D
    Érdekes látni a srácokat teljesen más személyiséggel, bevallom az elején nem is tetszett, mindenki olyan seggfejnek tűnt, hogy egyszerűen nem tudtam összeegyeztetni a neveket a jellemekkel, bánt is egy kicsit hogy JK ennyire negatív karaktere a történetnek, de mindenképp hiányozna ha nem így lenne!
    Ha pusztán csak az első néhány rész alapján ítélek, nem számítottam egy ennyire csavaros, feszültséggel teli, jobb szó híján ennyire profi befejezésre!
    Sokszor éreztem úgy mintha a Szent Johanna Gimnáziumot olvasnám megint,csak Koreában és ismerősebb arcokkal. Mint irodalmi művet tekintve teljes mértékben egy szintet képvisel vele, nagyon szép munka egy amatőr bloggertől, csak gratulálni tudok hozzá!
    Remélem a következő is épp ilyen jó lesz! ;)

    Ui.:Most fejeztem be, de már hiányzik egy kicsit!

    -Egy A.R.M.Y.-

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még jó, hogy kíváncsiságból felléptem erre a blogra is, különben sosem láttam volna ezt a kommentet! Nagyon örülök, hogy tetszett a történet. Persze nekem is nehéz volt ilyen rosszfiúkat formálni az amúgy halál-aranyos bts tagokból, de ezt követelte a történet. Jungkook a kedvenc tagom, úgyhogy belőle egy seggfej alakot csinálni külön fájdalom volt, de neki is megvan a gyenge, kedvesebb oldala a történetben:)
      Én azért nem mondanám ezt a történetet sem profinak sem különlegesnek, főleg, hogy nagyon fiatal voltam, amikor elkezdtem írni, és ez meg is látszik rajta. Azóta már a második blogomat fejeztem be, ha gondolod less be oda is :)

      Törlés