2016. május 28., szombat

47.Fejezet - Tengerpart



  -Igyekezz már - kiáltottam a szobámban készülődő Yoorának.

  -Már itt is vagyok - sétált le a lépcsőn, kezében a hátizsákját cipelve. Rövidnadrágot és egy vékony, levendula színű rövid ujjút viselt egy egyszerű, mégis nőies szandállal. Hosszú sötétbarna hajtincsei hullámokban borultak a vállára, feje tetején egy napszemüveg ékeskedett.

  -Indulhatunk? - kérdeztem a lányra tekintve, aki a kérdés hallatán szaporán kezdett bólogatni.

Az iskola bál óta egy hónap telt el, már javában benne voltunk a nyárban. A sulinak vége lett és eljött a várva várt vakáció.
A fiúk, csodák csodájára, egytől egyig, sikeresen letették az érettségit, ezért Jungkook maradt az egyetlen középiskolás Bangtan tag. A legjobb eredményeket Namjoon és Jin érték el, de én nagyon büszke voltam Jiminre is. Számunkra Yoorával és persze Kookkal még hátra volt egy év éppen ezért határoztuk el, hogy a nyarat mind a kilencen, együtt töltjük el.
Jimin pedig eldöntötte, hogy vár rám egy évet, hogy majd együtt mehessünk főiskolára, vagy egyetemre.

A napok egyre melegebbé váltak és mindnyájunkat átjárt a nyárias, könnyed hangulat, így hát arra jutottunk, hogy le megyünk a tengerparthoz, Sugáék nyaralójába.
Apa a bál óta nem járt haza. Párszor beszéltünk telefonon és érezhetően javult is a kapcsolatunk, de még teljesen nem békültünk ki. Anya javaslatára nem beszéltem Jiminről és apa sem kérdezett semmit vele kapcsolatban.
Amikor anya elé álltam az ötlettel, hogy le szeretnék menni a partra egy éjszakára, azonnal elutasított. De nagy szerencsémre hamar megenyhült a szíve és azzal a feltétellel, hogy nem árulom el apának, elengedett. Ez amolyan anya-lánya titok volt.

Nem terveztünk semmi extrém dolgot, csak sütögetni szerettünk volna, napozni és úszkálni a hűvős tengerben. Éppen ezért nem pakoltam sokmindent, ám anya aggodalmaskodó módba kapcsolt és meleg pulcsikat, vagy százféle gyógyszert meg vitamint és rovarírtó spray-t is csomagolt a táskámba. Hiába mondtam, hogy egyetlen éjszakára nem fog kelleni ennyi holmi, hajthatatlan volt, ezért kénytelen voltam megadni magam.

  -Vigyázzatok magatokra - illetett egy meleg, anyai öleléssel.

  -Rendben anyu - pusziltam meg az arcát, majd az ajtót kitárva, Yoora kezét elkapva indultam el.

  -És meg ne halljam, hogy valami rosszat csináltatok. Főleg te, Hi nehogy Jiminnel merj aludni - kiáltotta utánunk. Az arcomra csapva lépkedtem tovább, abban reményedve, hogy anya utolsó mondatát senki más nem hallotta meg.

  -Anyukád még nem tudja, hogy lefeküdtetek? - kérdezte halkan kuncogva Yoora.

  -Nem és ha rajtam múlik, nem is fogja megtudni. De csak csendben az ilyen mondatokkal, mert még a végén meghallja - mordultam a barátnőmre.

  -Nyugi, már elég távol vagyunk - nevetgélt tovább.

Nem kellett sokat várnunk, alig pár perc múlva egy kissebb, fehér színű furgon parkolt le a házunk előtt. Az ajtaját elhúzva Jin és Jimin pattantak ki belőle, majd segítőkészen nyúltak a csomgajaink után.

  -Hiányoztál - puszilt szájon Jimin.

  -Ne kezdjétek - szólt felénk Yoo. - Nem akarom látni, ahogy nyálaskodtok.

  -Féltékeny - nyújtottam ki a nyelvem, majd Jimin után indultam a csomagtartó felé.

  -Sajnálom, de nem aludhatunk együtt. Yoorával leszek egy szobában - mondtam szomorkás hangnemmel mikor sikerült mellé érnem.

  -Miért? - fordult felém hirtelen.

  -Mert Yoo így is eléggé morcos. Nem hagyhatom egyedül, és semmi esetre sem hajandó V-vel aludni. Holtbiztosan tagadja, hogy lett volna bármi közte és Tae között a bálon - magyaráztam, de láttam Jiminen, hogy különösebben nem érinti a dolog. - Jimin, nem lehetek állandóan csak veled, most szeretnék a barátnőmmel lenni egy szobában. Most kivételesen te is lehetnél a fiúkkal, sörözhettek az éjszaka közepéig, vagy ameddig csak jól esik. Nappal úgyis együtt leszünk, csak egyetlen éjszakáról van szó.

  -Felőlem - rántotta meg nemtörődöm módon a vállát. - Legyél akivel akarsz - csukta be a csomagtartó ajtaját, majd rám sem pillantva sétált el mellettem. Na szép, megsértődött.
Tudtam, hogy Jimin viselkedése nem jogos, mégis éreztem némi bűntudatot. Visszasétálva a jármű ajtajához állapítottam meg, hogy a többiek mind rám várnak, így sietősen szálltam fel, majd húztam be magam mögött a kissé nehézkesen működő toloajtót. A furgont Jin vezette, a többiek pedig az utastérben helyezkedtek, egymás hegyén hátán. Ezt úgy kell elképzelni, hogy a leghátsó soron helyezkedő négy ülést HoSeok és Rap Mon foglalták el, teljesen kiterülve, talán Hope még szundított is. Előttük Suga és Jungkook foglaltak helyet, valamiféle telefonos játékon veszekedve. A következő dupla ülések egyikén Yoora üldögélt, kitekintve az ablakon. A legelső helyeken pedig Taehyung és Jimin tartózkodtak. Az utóbbi igencsak duzzogva fordult el tőlem. Megmosolyogva a gyerekes viselkedését sétáltam a második sorhoz, majd foglaltam helyet a barátnőm mellett. A cipőimet lerúgva a lábamról húztam fel a térdeimet a melkasomig, egy kényelmesebb pózba helyezkedve.
Jin nem várt sokáig, a felszállásom után azonnal indította a motort. A járműben egy halk zene szólt, valamilyen menő sláger lehetett, mert Yoo végig dúdolgatta. Unalmamban próbáltam valami féle párbeszédet kezdeményezni Yoorával, de úgy tűnt, hogy a lány jókedve azon nyomban eltűnt, ahogy találkozott Tae-vel.

Az iskolai bál után bárhogy próbáltam kiszedni belőle, hogy mi történt vele és Taehyunggal, semmit sem mondott. Vagy megpróbálta elterelni a témát, vagy felkapta a vizet és hisztisen letagadta az egészet. Valamiért a fiú jelenlétében Yoora viselkedése állandóan megváltozott, csendes, halgatag lett, magába fordult és még velem sem volt hajlandó komolyabb beszélgetésbe elegyedni, ha Tae jelen volt.
Így hát a körülmények miatt, miszerint Yoo éppen a csendes pillanatait élte, Jimin meg a sértődött gyermeket játszotta, választás híján a zene dallamára koncentrálva lehunytam a szemeimet, s az autó döcögésének hatására hamarosan álomba merültem.

Egy meleg érintés ébresztett, amint valaki a kósza tincseimet tűri a fülem mögé. Egy ásítás kíséretében, nagyokat pillogtatva néztem fel a fölém hajoló Jungkookra.

  -Te meg mégis mit... - akadoztak a szavaim a meglepettségtől.

  -Már legalább egy órája megérkeztünk, csak Jiminnek nem volt szíve felkölteni téged, mert szerinte aranyosan aludtál - formált idézőjelet az ujjaival. - Szerintem inkább viccesen néztél ki, még a nyálad is kifolyt - kacagott fel, a rá jellemző, gúnyos hangsúllyal.

  -Kösz Kook. Nagyon vicces vagy. Most meg elárulnád, hogy mit keresel itt? - dörzsöltem a szemeimet, majd a hajamba túrva próbáltam helyrehozni valamelyest a frizurámat.

  -A furgont be kellene zárni, de ameddig benne vagy addig nem lehet. Szóval, ha lennél szives... - mutatott az ajtó fele, jelezve, hogy ki kellene szállnom.

  -Máris - használtam a lehető legszarkasztikusabb hangsúlyomat, majd felemelt fővel hagytam el a járművet. Délután kettő, talán három óra lehetett, a nap szinte égetően sütött. Egy hatalmas szállóval találtam szemben magam, amit a többiek csak hétvégi háznak neveztek. Nos az minden volt, csak nem egy egyszerű nyaraló. A fából épült kétszintes épület ránézésre legalább tíz szobával rendekezett és az emeleten egy hosszú terasz húzódott végig, melyen elszórtan voltak napozó ágyak és nagyméretű napernyők. A nyaraló méretes, szépen kiépített udvara mögött pedig ott húzódott az arany színű, homokos tengerpart és maga a kéken fénylő, hívogató tenger.

  -A csomagodat már bevitte Jimin - csapta be mögöttem Kook a furgon ajtaját, majd észrevéve a csodálkozó tekintetemet, lépett mellém. - Ez mind a Sugáéké. Szép mi?

  -Ühümm - ráztam meg a fejem, majd körbe pillantva fordultam oda a melletem álló sráchoz. - Hol vannak a többiek?

  -Jimin, Rap Mon, meg Hope elmentek piát venni, a többiek vagy a parton, vagy bent vannak. Öööm Yoora asszem bezárkózott valamelyik szobába - magyarázta.

  -Hogy mi? Na és miért? - érdeklődtem.

  -Hát nem tudom pontosan, de szerintem Tae csinált már megint valamit. Én a helyében már rég leakadtam volna a csajról. Oké, hogy Yoora jó csaj, tök jó teste van és meg lehetne párszor... De ennyit nem ér meg.

  -Vigyázz, hogy hogy beszélsz róla - löktem meg a mellkasát.

  -Csak a véleményemet mondtam - rántotta meg a vállát.

  -Ti fiúk, miért vagytok ennyire nyersek? Nem tudtok néha mondjuk kedvesek is lenni? Főleg te Kook.

  -Nem kenyerem a kedvesség - válaszolt, majd a szálló felé indult. - Jössz, vagy egész nap ott szeretnél állni? - fordult vissza felém.

  -Jövök. Várj meg - kiáltottam, majd a fiú után iramodtam.

A hatalmas nyaraló, méretes, tenger felé néző verandáján foglaltam helyet, az árnyékba húzódva, egy puha pokrócon. Alaposan kinyújtóztatva a tagjaimat néztem végig a parton szaladgáló fiúkon. Taehyung Jint üldözve szaladgált ide-oda, míg Suga csak lustán feküdt, egy napernyő alá húzódva.
A tenger lágy hullámai által keltett szél borzolgatta a hajamat, miközben a nap sugarai olyannyira erősek voltak, hogy még az árnyékban is fullasztóan meleg volt. Mikor utoljára jártam lent a parton, lányokhoz nem méltó módon kerültem enyhén illuminált állapotba. Bár  hiába is próbálnám szépíteni a helyzetet, inkább lehetne azt részegségnek titulálni. Akkoriban még bizton állítottam, hogy utálom Jimint és hogy ő sem vélekedik másként velem kapcsolatban. Röhejes volt visszagondolni, hogy mi mindenen mentünk keresztül azóta.

  -Nesze - nyomott a kezembe egy pohár hideg italt, ezzel megtörve a nosztalgiázásomat az éppen mellém érkező Kookie.

  -Mi ez? - kérdeztem gyanakvóan.

  -Méreg - halászott elő egy gyújtót a zsebéből, majd meggyújtotta a szájában levő cigarettát. - Amúgy limonádé, de méreg is lehetne.

  -Köszi - kortyoltam bele a savanykás, mégis kellemesen hűsítő italba.

  -Cigit? - nyújtotta felém a cigarettás dobozkát.

  -Bocsi, de nem áll szándékomban évekkel megrövidíteni az életemet - toltam el. - Egyébként meg kinézem belőled, hogy mérget teszel a limonádéba - emeltem az orra elé a poharat. - Talán nem kellene innom belőle.

  -Baszki, csak próbáltam kedves lenni, de ha nem kell, ne idd meg - kapta ki a kezemből, majd a szájához emelve ivott bele.

  -Már hogyne kellene - nyúltam a pohár után. - Ez az első jóindulatú dolog amit tőled kaptam és valószínűleg az utolsó is.

  -Ha jó kislány lettél volna és mondjuk nem futottál volna ki a motelszobából, kaphattál volna mást is - kacsintott rám csintalanul.

  -Hagyjuk inkább - ittam ki a pohárka tartalmát, majd a földre helyezve azt, álltam fel a fiú mellől. Nem akartam ezt a beszélgetést tovább folytatni és egyébként is erős késztetést éreztem arra, hogy megkeressem Yoorát. - Figyelj Kook, néha lehetnél kedvesebb, nem csak velem, de úgy alapjáraton minden lánnyal. Talán még barátnőt is szerezhetnél.

  -Jól megvagyok én így is. Tudod, fő a változatosság - utalt arra, hogy minden nap más lány fordul meg az ágyában.

Egy sóhaj közepette ráztam meg a fejem, majd hátat fordítva a fiúnak indultam be az épületbe. Egy óriási, filmekbe illő nappali és a vele egybenyíló, amerikai stílusú konyha fogadott. Halvány barna és zöld színek domináltak, a helyiség letisztult, minimál stílussal rendelkezett. Végigsétálva a nappalin, egy hosszú folyosóra értem, melynek mindkét oldalán ajtók sorakoztak. Fogalmam sem volt, hogy melyik szobában lehetett Yoo, ezért a lány nevét kezdtem el kiabálni. A harmadik próbálkozásomra hallottam csak meg a barátnőm halk hangját, amint az egyik folyosó végi szobából szólt ki. Azonnal odasiettem, majd megrántva az ajtó kilincsét konstatáltam, hogy Yoo tényleg bezárkózott.

  -Mégis mit csinálsz odabent? - nyomtam még le párszor a kilincset, a biztonség kedvéért, hátha az megadja magát.

  -Elbújtam - válaszolt elhaló hangon. Úgy tűnt mintha a szoba másik feléből beszélne.

  -És mégis mi elől, ha szabad tudnom?

  -Lehet hogy hülyének fogsz nézni, sőt biztosan hülyének fogsz nézni, de én nem akarok V-vel találkozni. Mármint tudom, hogy ez lehetetlen, de ha itt maradok bent, akkor mégsem.

  -Yoo, te nem vagy normális - ültem le a földre, a hátamat a szoba ajtajának döntve. - Vagy talán te ezért jöttél le a partra, hogy bezárkózz egy szobába? Nem lenne jobb úszni és szórakozni? A fiúk nemsokára visszaérnek a piával, gondolom este gyújtanak tábortüzet is, fogunk sütögetni, röhögünk majd és mindenféle hülyeségről beszélgetünk.

  -Nem akarok kimenni és kész - válaszolt immár valamivel közelebbről, mivel erősebb volt a hangja.

  -Ne legyél már ilyen az isten szerelmére. Talán ez az utolsó nyarad, amit Tae-vel tölthetsz, ősszel főiskolára fog menni és szerencséd lesz, ha egy hónapban egyszer láthatod - ecseteltem egyre ingerültebben. - Más helyre kerül, már lányokkal fog találkozni és ismerkedni. Neked most itt van a lehetőséged és ne próbáld azt hazudni, hogy már nem érzel iránta semmit. Látom rajtad és tudom nagyon jól, hogy még szereted - mondtam szinte kiabálva az utosó mondat szavait. Csak elnyújtott percek múlva folytattam. - Vagy téged már tényleg nem érdekel? Nem foglalkoztat az sem, hogy alig pár hónap múlva már nagy valószínűséggel barátnője lesz a főiskoláról?

  -Ez nem ilyen egyszerű oké? - szólalt meg már egészen közelről Yoo. Hangja gyenge és halk volt. Éreztem, ahogy próbálja visszafolytani a könnyeit.

  -Nem egyszerű? Na és szerinted Taehyungnak egyszerű? Szerinted neki könnyű az, hogy reményt adsz neki, aztán nap mint nap visszautasítod? Hogy megöleled a bálon, hogy engeded, hogy a suliban megcsókoljon, aztán fogod magad és elfordulsz tőle.

  -Nem engedtem, hogy megcsókoljon a suliban, azt ő csak úgy megtette.

  -Most nem ez a fontos - szólaltam meg nyugodtabban. - Kérlek szépen, most őszintén válaszolj. Szereted még?

  -Szeretem - suttogta, halk szipogások közepette.

  -Akkor menj, szedd rendbe magad és gyere ki. Én kint fogok várni rád. Rendben?

  -Rendben - egyezett bele. - Hi, itt vagy még? - szólt utánam.

  -Igen.

  -Néha úgy érzem, hogy az anyám vagy, néha meg a nővérem... - halgatott el pár másodpercre. - Köszönöm, hogy ennyit segítesz és nagyon szeretlek.

  -Olyan bolond vagy, ezért nem kell köszönetet mondanod és én is nagyon szeretlek - döntöttem neki a homlokom az ajtónak. - Na de siess - kopogtatam meg az ajtót.

  -Igyekszem - kiáltotta, majd a kiáramló hangokból arra következtettem, hogy elszaladt az ajtótól, feltehetően a táskájához.

Megkönnyebbülten, egy halvány mosollyal az arcomon kezdtem el kifele sétálni a folyosóról. Elöntött a boldogság, hogy végre sikerült meggyőznöm Yoorát. Hiszen mindezt nem magamért tettem, csakis az ő javát akartam.
Ahogy elhaladtam az egyik szoba nyitott ajtaja mellett, sikerült észrevennem a hátizsákomat. Belépve a résnyire nyitott ajtón, a tekintetemet azonnal a hatalmas, part fele néző üvegablakok kápráztatták el. Nem törődve sem a szépen megvetett fanciaággyal, sem a fal mellett húzódó, méregdrága szekrénysorral, sőt még a saját táskámmal sem, sétáltam az ablakhoz. Az óriási üvegeken túl, csak a tenger hullámai lebegtek a szemem előtt. Ahogy minden egyes vízfodron megtört a fény, ezzel többszáz, sőt többezer apró kis tündöklő csillámlást varázsolva a víz felszínére. A nagy kékség teljesen betöltötte a látókörömet. Az égen egyetlen felhő sem éktelenkedett, minden tiszta volt és nyugodt, csak a fiúk nevetgélése adott egy kis színt a kilátásnak.
Órakig tudtam volna állni ott, a végtelen tenger kékségét bámulva, ám a semmiből hirtelen két ölelő kart éreztem meg magam körül. A szemeimet lehunyva simítottam végig a fiú karjain, majd kulcsoltam ujjaimat az övéibe.

  -Nem is hallottam, amikor bejöttél - szólaltam meg, valamiért suttogva.

  -Csendes voltam - válaszolt ugyancsak suttogva Jimin.

  -Egyébként te nem haragszol rám? - jutott eszembe az induáskori incidensünk.

  -Mégis hogy tudnák haragudni rád? Kicsit túlreagáltam a dolgot, de annyira szerettem volna veled aludni - fordított magával szembe.

  -Majd bepótoljuk - mosolyogtam rá, majd lábujjhegyre állva egy puszit nyomtam az arcára.

  -Viszont így, hogy nem aludhatok veled, az éjszakai tevékenységünket előre kell hoznunk - kacsintott rám, majd a franciaágy felé kezdett terelni.

  -Mégis milyen tevékenység? - vigyorogtam a fiúra, mintha nem érteném a célzását, miközben fennebb toltam magam az ágyon.

  -Majd meglátod, biztosan tetszeni fog - mászott fölém, majd meg sem várva a válaszom foglalta el az ajkaimat a sajátjaival.

  -Megigértem Yoorának, hogy vele leszek - nyögtem ki, amint levegőhöz jutottam.

  -Yoora ráér, majd megvár kint - kezdte a nyakamat csókolgatni.

  -Meg fog ölni - emeltem meg a fejem, hogy Jimin könnyebben férhessen a nyakamon levő vékony bőrhöz.

  -Előbb én öllek meg itt, ebben az ágyban - lehelte a fülembe.

  -Már alig várom - haraptam be az alsó ajkam. Jimin szaporán, sietősen szabadított meg lenge, nyárias ruházatomtól, amiket elszórtan hajított el a szobában. Felvéve a fiú heves tempóját húztam le róla, szinte tépászva a pólóját, majd elégedetten húztam végig az ujjaimat kidolgozott felsőtestén. Izmos hátát simogatva, körmömmel vékony csíkokat karcoltam a puha bőrébe, miközben Jimin buján markolászta melleimet. Csókunkat megszakítva nevettem el magam, mikor megéreztem a fiú ujjait, ahogy játékosan csiklintják meg a bőrömet. Akaratlanul kezdtem el ficánkolni, a hirtelen ért inger hatására. A hosszú percekig tartó, nevetéssel fűszerezett kínzásomat követve, a fiú lassan kezdett lefelé haladni, érzékien forró csókokat hintve a bőrömre. Apránként, fokozatosan puszilta végig a hasamat, egészen a fehérneműm vonaláig, ahol óvatosan harapott bele a bőrömbe. Újra fölém tornyosulva, a nyakammal kezdett játszadozni, helyenként megszívva azt, lila foltokat hagyva maga után. Egy hirtelen gondolattól vezérelve, váratlanul fordítottam az állásunkon, ezzel Jimin fölé kerekedve. Kezeimmel mellkasán megtámaszkodva tekintettem végig a fiún, majd hajamat az egyik oldalamra söpörve hajoltam le hozzá, s érzékien vad csókra invitáltam. Kezeivel elkapva az arcomat húzott közelebb magához, majd nyelvével harciasan furakodott be a számba. Erősen az ajkába harapva állítottam le, majd újra kiegyenesedve vezettem a tekintetem Jimin vágytól égő, koromfekete szempárjába.

  -Most én irányítok - jelentettem ki magabiztosan, amit a fiú egy buja, szájharapással összekötött mosollyal díjazott.

  -Lássuk mire képes a hercegnőm - helyezte kezeit a csípőmre, majd egy határozott mozdulattam ültetett, a nadrágjában már-már fájdalmasan feszülő, duzzadó tagjára.


4 megjegyzés:

  1. Na szóval ismét itt boldogítalak :) Nagyon aranyos ez az idilli hangulat, még Jimin hisztizése is aranyos ^^ Ami ebben a részben még nagyon jó volt és ezt sajnos máshol nem nagyon tapasztalom azok a leírások. Szinte érezni és látni magad előtt a tengert meg az egész környezetet.
    De Kook.. Komolyan legyen már neki is csaja mert még egy ilyen benyögés és felképelem azt a gyereket! :D Az itten a baj h ubm és itt meg egy bunkó paraszt és nem akarom utálni!!
    De Yoora meg Sun Hi kapcsolata imádnivaló! Én is szeretnék egy ilyen barátnőt! ;) Lehet csak azért tetszik ennyire a kapcsolatuk, mert nekem is van egy húgom és vele szoktam én is ilyen lenni :)
    A vége meg.. ne csigázz kérlek :D Ja és még így odabiggyesztem azt is, hogy V fighting!! ;) Nagyon szurkolok nekik!
    na és most jöjjön az elmélkedős rész: ami a leginkább tetszett ebben a ficcben, hogy nem azokra a régen megunt klisékre épül, mint manapság sajnos a legtöbb. Például lehet, hogy SunHi nem a legszebb csaj a világon de ezen nem problémázott és azt a hatalmas dilemmát is nagyon okosan kihagytad, hogy "miért kellek én a suli legjobb pasijának?"
    De ügyesen belefoglaltad a tinédzserek tényleges problémáit, például a szülőkhöz való viszonyt. És amint a múltkori résznél írtam az egyik legkiemelkedőbb pont számomra az az életfelfogás amit a Bangtan képvisel. Nem csak az egyszerű Carpe diem, az élet élvezete van előttük, de közben, és itt főleg Jiminre gondolok, felelőségteljesek és komolyak is tudnak lenni, de soha nem felejtik el, hogy mi a fiatalság: maga szabadság. Ilyen érzés ezt a történetet is olvasni. (Micsoda filózófikus hangulat.. XD Kérlek ne nevess ki :)) Az elején ahogy Yoora kb gondolkodás nélkül lefeküdt V-vel.. Vagy hogy Sun Hi át tudta adni magát Jiminnek. Lehet csak azért tetszettek ennyire mert jómagam egy igencsak konzervatív családban nevelkedem és néhány dolog teljes tiltása nem tesz annyira jót az ln tinédzser lelkecskémnek ;) Wow, megint sikerült egy kisregényt összehozni.. XD Mindenesetre remélem nem untatlak halálra és kibogozod a mondanivalót ebből is.. :D
    Köszönöm, hogy olvashattam és hogy ilyen fénysebességgel hozod az új részeket ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Na szóval ismét csak köszönni és köszönni tudom ezt a terjedelmes kommentet, öröm volt olvasni minden egyes mondatát, szavát.
      Én személy szerint szeretem a leírásokat és szívesebben olvasok olyan könyveket, amikben alaposan körül van írva a helyiségek minden négyzetcentije. Így könnyebb megunkat a szereplők helyébe képzelni, éppen ezért próbálkozom én is a leírásokkal, de még sokat kell fejlődnöm.
      A SunHi-Yoo kapcsolat közel áll a szívemhez. Fogtam a két legjobb barátnőmet, összegyúrtam őket és Yoora lett belőle. :D
      Bizony, Hi-t sosem foglalkoztatta az, hogy miért pont ő a "kiválasztott", mivel ő magasról tett a suliban kialakult társadalmi csoportokra. Nem nagyon foglalkoztatta az, hogy bekerüljön a menőbb lányok közé, jól megvolt ő Yoorával is, ezért Jiminre sem úgy tekintett, mint a suli legmenőbb pasijára. Inkább mint egy fiúra, aki teljesen már körökben mozog, mégis éppen ez vonzotta.
      Carpe Diem jeeeee :D Néha jó lenne, ha csak úgy belemehetnék a történetbe és élhetném a fiúk felszabadult életét. Örüök, hogy megragadott téged a történet halvány mondanivalója.
      És egyébként nekem is Kookie az UB-m, de valamiért mégis ő lett a kis gonosz szereplő. De azért ne utáld meg, talán van egy kedvesebb fele is. :)
      Én köszönöm, hogy írtál és remélhetőleg ebben a sebességben fogom tudni hozni a többi részt is.

      Törlés
  2. Szia!
    Huh... Yoo nem kicsit makacs, bár meg lehet érteni. Lehet, hogy szereti Tae-t, de amit a fiú vele tett, az nem kicsit törte össze. Még azt is el tudom képzelni (sőt), hogy jobban megviselte, mint Hi-t a többi dolog együttvéve. Hi, bármennyire is kicsinek és törékenynek tűnik, nagyon erős lelkileg... Yoo pedig kevésbé. Szerintem még nem tudott megbocsájtani neki és még mindig fél, hogy újra megsérülhet. Néha enged a kísértésnek, mert szíve arra vágyik, de aztán közbeszól az esze... Nem tudom elképzelni, de talán jobb is, hogy mi járhat szegény lány fejében. :(
    Kook milyen kis kedves és figyelmes ma... csak nem? *szimatol* Oho~ *szimatol* Ti is érzitek ezt? *egy utolsó mély szippantás* Bonyodalmat érzek! ;P
    Az utolsó jelenet pedig irdatlanul aranyos volt! :3 Hi majd megmutatja, mennyire is lett nagylány... biztos sikerül majd elfelejtetnie Jiminnel, hogy valaha is duzzogott. >< (Már, ha nem avatkozik semmi/senki közbe...)
    Nagyon jó rész volt ez is. Izgatottan várom a fejleményeket! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Igen, Yoora megnyílt Tae előtt, szerelmes vot belé (még mindig az) és ezt a fiú szépen ki is használta. Az ember akkor a legsebezhetőbb amikor szerelmes... De Tae szerencsére rájött, hogy mit vesztett és belátta hogy seggfej volt. Már csak az kérdés, hogy Yoora képes lesz megbolcsájtani?
      Jimin-Hi-Kook szerelmi háromszög? Hmm nem is tudom... :))
      Köszönöm szépen, örülök hogy tetszett! :D

      Törlés