2015. augusztus 29., szombat

10.Fejezet - A kirándulás



 Az iskola udvarán rengetegen várakoztak. Tavasz elejéhez képest szépen sütött a nap és kellemesen meleg volt. Hamar megtaláltam az osztályomat. Körbeálltuk az osztályfőnököt, ő pedig felolvasta a névsort, nehogy valakit itthon hagyjunk.


   -Ha minden jól megy és nem kell öt percenként megállnunk, mert valakinek pisilnie kell, akkor egy óra alatt odaérünk. Viszont lehet, hogy az út felénél tartunk egy tíz perces pihenőt. Akinek vécére kell mennie, az most intézze el.  - mondta Hyo úr, majd a mellette álló tanárhoz fordult. - Nálatok minden rendben van? Biztos jó ötlet, hogy ők is jönnek?

  -Az igazgató beszélt velük - szólalt meg egy vékony, törékeny alkatú, fiatal tanárnő, a XII osztályfőnöke. Az ő osztályába jár a Bangtan 6 tagja. Szegény nőnek nem lehet könnyű.  - Megigérték, hogy nem fognak semmi rosszat csinálni, aztán nem tudom mi lesz, mindenesetre rajtuk tartom a szemem.

  -Áhh igen! - fordult vissza hozzánk Hyo úr - Akinél piát találok, azt az igazgató elé viszem!

Néhány perc várakozás után megérkezett a hatalmas busz, ahova az iskola diákjai elkezdtek felszállni. Lassan én is sorra kerültem, hogy felüljek, mikor a vállamtól fogva valaki félrelökött.

  -Nézzétek ki van itt! A mi kis törpénk! - szólalt meg Suga.

  -Engedj minket előre, ha nem akarsz már most problémát. - mondta Jimin, majd felszállt a buszra, a többiek pedig utána mentek.

 Végül én is fel tudtam menni és egy hely után kutatva végigmentem a járműben. Szerencsémre találtam egy helyet, ahol senki nem ült. Kis idő múlva Yoora huppant le mellém.

  -Hát te? - néztem rá kérdően.

  -A Bangtan tagok leghátul ülnek, nem veszik észre, hogy beszélgetünk. - mondta, majd kényelembe helyezte magát. Én is levetettem a cipőm, lábaimat felhúztam az ülésre és hátradőltem.

  -Még mindig komolyan gondolod amit tegnap mondtál?  - szólaltam meg.

  -Mire gondolsz?

  -Hogy te és V.. tudod.

  -Igen, még mindig szeretném. - mosolygott  - Amúgy miről süketelt a tanár felszállás előtt? Nem figyeltem.

  -Csak annyit mondott, hogy ne hozzunk piát.. - gondolkoztam el  - és ne feküdjünk le V-vel.

  -Ilyent mondott volna? - nézett rám furcsállóan a lány, majd mikor leesett neki, hogy vicceltem, megcsapta a vállam.  - Ne hülyéskedj ilyenekkel! Akármennyire is ellenkezel, én le fokok feküdni vele.

  -Ne is álmodozz. - fordult hátra az előttünk ülő lány. Az osztályunk, sőt, az iskola egyik legmenőbb lánya, EunKyung.  - A Bangtan tagjai rá sem néznek az olyan lányokra mint te.

  -Mégis hogy gondolod, hogy beleszólsz? Ez egyáltalán nem rád tartozik! - szólaltam meg, mielőtt Yoora bármit is mondhatott volna.

  -Persze, nem az én dolgom, de jobb ha a kis barátnőd megtanulja, hogy semmi esélye. - mondta nevetve.

  -Ha jól tudom, téged meg Jimin koptatott le. - mondta feldúltan Yoo.

  -Te kis lotyó! Hogy képzeled, hogy ilyent mondhatsz nekem? - förmedt rá az előttünk ülő lány. Mikor Yoora válaszolni próbált, befogtam a száját. Nem akartam, hogy az egész busz hallja a veszekedésünket. Úgysem nyerhet EunKyung ellen.

  -Hagyd csak Yoo. - nyugtattam a lányt - Én hiszek benne, hogy sikerül.

Az út további fele csendesen telt. A busz ablakain keresztül figyeltem a tájat. Kezdtük elhagyni a várost, az út mentén egyre kevesebb házat láttam. A járművet halk zene árasztotta el, amit sajnos elnyomott a tömeg hangos duruzsolása. Ahogy az osztályfőnökünk mondta, fél óra után megálltunk pihenni egy benzinkútnál. Mi leszállhattunk vásárolni, vagy hogy csak egyszerűen kinyújtóztassuk a lábunk.

   -Pisilnem kell.  - nyöszörgött Yoo.

  -Biztos van hátul egy WC. Gyere nézzük meg. - fogtam meg a kezét, majd elindultunk a benzinkút hátsó feléhez. De nem csak Yoorának kellett vécéznie, a női mosdó előtt hatalmas sor húzódott.  - Nos úgy látom várnod kell még egy kicsit.

  -Be fogok pisilni! - mondta a lány. Látszott rajta, hogy tényleg nagyon hívja a természet.

  -A férfi vécében nincs senki, bemegyünk oda?

  -Én oda be nem teszem a lábam, inkább kivárom a sort. - mondta, majd beállt a hosszú sor végére.

  -Te tudod, én nem fogok itt időzni. Ha hamarabb végzel mint én, várj itt meg, bár szerintem én előbb készen leszek. - nevettem, majd elindultam a férfi mellékhelyiség felé.

Bekukkantottam az ajtón, de nem láttam egy árva lelket sem. Lehet, hogy ez a férfi WC, de nem fogok fél órát várni amíg sorra kerülök. Mivel úgy tűnt, hogy nincs bent senki, nyugodt szívvel lépkedtem be, az egyik fülkéig, majd mikor kinyitottam volna, fiúk jelentek meg az ajtóban. Nem akárkik, a Banda tagok.

  -Hova hova kislány? Talán eltévedtél? - jött közelebb Rap Monster.

  -Ha nem tudnád, ez a férfi WC. - nevetett J-Hope  - De ha már itt vagy, élvezzük ki a helyzetet.

  -Fogjátok le. - utasította Jimin a tagokat. Jin és V fogták le a testem, annyira, hogy ne tudjak mozogni.

  -Nyomjuk bele a fejét az egyik WC-be. - vihogott Jungkook.

  -Hülye vagy? Nem akarom egész úton szagolni a bűzt. - mondta Jimin.

  -Akkor mit csináljunk vele? - nézett végig rajtam Suga.

  -Nem tudom.. Van itt valami amit használhatnánk? - tekintett körbe Jin
.
  -Akkor nyomjuk be a fejét a csap alá. - ajánlotta V.

  -Nem is rossz ötlet. - nevetett Jimin - Vigyétek oda! - mutatott a legközelebbi kagylóra.

A két fiú odavezettek, majd a RapMonster lépett közelebb. Kezét a fejemre helyezte, majd belemarkolt a hajamba. Megengedte a vizet, majd a leghidegebb fokra állította.

  -Nagy levegőt kislány, ha nem akarsz megfulladni. - mondta, majd mielőtt bármit is reagálhattam volna, kezével belökte fejemet a jéghideg vízsugár alá. Egészen addig ott tartott, amíg kezeimmel kapálózni kezdtem, a levegőhiány miatt.

  -Mi van csajszi? Jól esett a felfrissülés? - rázta meg a fejem Suga. Nem válaszoltam, szemeimet a földre szegeztem és vártam, hogy elengedjenek.

  -Talán elvitte a cica a nyelved? - szorította meg Jungkook az arcom, majd kicsit megemelte, hogy a szemembe nézzen  - Éjszaka jól zárd be az ajtód! - kacsintott rám, majd elengedett.

  -Menjünk fiúk, még valamelyik tanárnak feltűnik, hogy rég eljöttünk. - mondta V.

  -Dobjátok be a sarokba és gyertek. - utasította Jimin az engem szorosan tartó két srácot.

A két fiú nekilöktek a falnak, majd mind kisétáltak a WC-ből, mintha semmi sem történt volna én pedig a földre estem. Az ütődéstől megsérült a hátam és éles fájdalmat éreztem. Pár percig még a földön maradtam és lenyugtattam magam, majd lassan talpra álltam és a tükörhöz sétáltam. Vizes és kócos hajam teljesen az arcomba hullott, ruhámat is elérte a vízsugár, így az is nedves lett. Ahogy bámultam magam a tükörben, könnyel telt meg a szemem. Csak egy összetört, megalázott lány képét láttam, akinek nincsenek álmai vagy vágyai, semmi különöset nem szeretne, csak élni az életét, de ez sem adatik meg neki.

Mielőtt visszamentem volna a buszhoz, megpróbáltam rendbehozni a hajam és megigazítani a ruhám, hogy ne látszódjanak rajtam a zaklatás jelei, majd felvettem a szokásos "semmi sem történt" arcom és visszasiettem a többiekhez. A buszra felszállva leolvastam a fiúk tekintetéből, hogy ha valakinek szólni merek, nem lesz jó vége. De eszem ágában sem volt szólni, tudtam jól, hogy csak magamnak ártanék vele, így hát csendesen visszaültem Yoora mellé.

  -Na, kibírtad várni amíg sorra kerülsz, vagy bepisiltél? - kérdeztem.

  -Igen, kibírtam. De neked miért vizes a hajad? - fogta meg az egyik tincsem.

  -Csak melegem volt és gondoltam bevizezem. - füllentettem, majd hajamat vállam mögé söpörtem.

  -Elég fura módszer. -nevetett ki  lány, de legalább nem kezdett gyanakodni  - Nézz csak hátra, mi folyik ott.  - Yoora szavai hallatára hátra tekintettem, viszont a látvány cseppet sem lepett meg. A Bangtan tagjait szokás szerint körbevették a lányok, sőt, volt akinek még az ölében is egy csajszi üldögélt. Visszapillantottam Yoorára, akinek az arcára letörtség és csalódottság ült ki. Mégis mit várt V-től? Hogy nem fog többet csajozni, vagy hogy megjavul?

  -Yoo.. - néztem bele a lány szomorkás szemeibe - ne törődj vele. Vannak nála sokkal jobb fiúk. Ő nem érdemel meg téged.

  -Tudom, de mégis őt szeretem.

  -Miért vagy ennyire naiv? Ennyire elvakítana a szerelem? Vedd már észre, hogy csak tönkre teszed magad.

  -Nem is tudod mit érzek! - mondta idegesen - Tudod egyáltalán mi az a szerelem? Ilyenkor nem érdekel, hogy milyen ember az akit szeretsz, hogy miket művel, hogy kik a barátai egyáltalán semmi sem számít, csak az hogy őt szereted úgy ahogy van és mindent megtennél érte.

 Valóban nem tudtam, milyen is a szerelem. Még sosem éreztem. A régi iskolámban csak és kizárólag a tanulásra öszpontosítottam. Persze volt egy két fiú aki tetszett, de nem éreztem irántuk semmi komolyat. Nem tudtam elképzelni mit érezhet Yoora, hogy miért szeretheti ezt a fiút ennyire és akármennyire is akartam, nem tudtam válaszolni neki. Így hát az út további részét egymásnak hátat fordítva töltöttük. Én a tájat figyeltem, Yoo pedig egyetlen szerelmét kémlelte.
 A busz kellemes döcögése hamar álomba ringatott, de a nyugalmam nem tartott sokáig. Megérkeztünk. Mindenki pakolászni kezdett és szépen lassan kiürült a jármű. Én szálltam le utoljára, majd az osztályomhoz siettem.

  -Renzedődjetek párokba! - kiáltotta az osztályfőnökünk, hogy mindenki meghallja  - Az osztály három darab négyszemélyes és négy kétszemélyes szobát kapott. Osszátok fel magatok között, hogy ki kivel szeretle lenni, én addig elmegyek a kulcsokért.

 Végig reménykedtem, hogy a buszban történt incidens után Yoora nem gondolta meg magát, és velem lesz egy szobában. Hálistennek mikor Hyo úr visszatért a kulcsokkal, a lány mellém állt és egy kétszemélyes szoba kulcsát kaptuk meg.

  -Melyik a mi szobánk? - kérdezte Yoo.

  -77, nem túl szerencsés. - válaszoltam. Csak nekem lehet ilyen mázlim, hogy pont ezt a szobát kapom meg.

  -Most menjetek, pakoljatok le. Egy óra múlva találkozunk az előtérben. - mondta Hyo úr és a tömeg azonnal elindult a szálloda fele.
 Mi is felsétáltunk a harmadik emeleten levő szobánkig majd pár perc, kulccsal való szerencsétlenkedés után, végre bejutottunk.

A szoba falai halvány sárgák voltak, egy nagy ruhásszekrény húzódott az egyik fal mellett, ezzel szemben volt a franciaágy, ami mellet két kis éjjeli szekrény ékeskedett. Erkély nem volt, viszont a nagy ablakok szép kilátást adtak a rezervátumra. Itt leszünk elszállásolva két éjszakán át, nem is olyan rossz.

  -Remélem kényelmes az ágy. - szökött bele Yoora.

  -Hát azt én is remélem! - ugrottam utána.

  -Szép ez a szoba. Vajon a többieké is ilyen?

  -Gondolom a négy személyes szobák is ilyenek, csak két franciaágy van bennük.

  -Szerinted a Bangtan melyik szobában van? - dobott meg egy párnával.

  -Nem tudom, de nem is érdekel. - dobtam vissza neki a párnát - Különben is, biztosan két szobára vannak osztva, mert nincsen hét személyes szoba.

  -De akkor az egyik szobában megmarad egy hely plusszba. - gondolkodott el a lány - Remélem, hogy nem valamelyik ribi fog ott aludni.

  -Miért? Inkább te aludnál ott?

  -Hááát.. nem mondom, hogy nem. - jelent meg egy huncut mosoly az arcán.

  -De te az én szobatársam vagy! - ugrottam rá a lányra, majd birkózni kezdtünk.

  -Tudom, de képzeld csak el, három vonzó fiúval egy szobában aludni.

  -Hát engem egyáltalán nem vonzanak.

  -Ezt nem hiszem. Talán Suga tetszik? Vagy Jin? - kezdett találgatni.

  -Senkiii! - nyújtottam el a szó végét.

  -Akkor Jungkook? Vagy J-Hope? Esetleg Rap Monster?

  -Egyik seeeeem!

  -Jimin sem jön be?

  -Nem, egyikőjük sem.

  -Csak azt ne mondd, hogy V tetszik.

  -Yoora.. V-t meghagyom neked. - nevettem.

  -Ha akarod, osztozhatunk rajta. - mondta kacagva.

  -Te nem vagy normális. - csaptam meg az arcát egy párnával.

  -Én csak felajánlottam.

  -De nem kérek belőle. Különben is.. ez a hét fiú egyfolytában szivatnak. - komolyodtam el - Ha fizetnének sem kellenének.

  -Annyira sajnálom.. Biztosan rosszul esik neked, hogy egyfolytában V-ről áradozom. - ölelt magához Yoora, majd egy puszit nyomott az arcomra.

  -Már nem olyan rossz. - öleltem vissza - Különben is, te sokkal fontosabb vagy, neked eltűröm hogy róla beszélsz.

  -Szerinted hogy alakítsam úgy a dolgokat, hogy lefeküdjön velem? - mondta hirtelen.

  -Már megint kezded? Inkább menjünk le, már biztosan letelt egy óra. - álltam fel az ágyról.

  -Menj csak előre, nekem még van egy kis dolgom, de sietek.

Átlépkedtem a szobán egészen az ajtóig, majd kimentem. Mivel lift nem volt, így a lépcső fele vettem az irányt. A szálloda folyosója kellemes hangulatot árasztott magából. A falak krémszíne és a bútorok barna árnyalata szép összhatást keltett. Talán a kirándulás alkalmával a fiúk sem velem lesznek elfoglalva. Biztosan van jobb dolguk is, mint egyfolytában engem terrorizálni.
Amint ezek a gondolatok átfutottak az agyamon, három fiú jelent meg előttem: Jungkook, Suga és J-Hope.


                                     __________________________

2 megjegyzés:

  1. Nagyon várom a folytatást! *--* Első BTS fici, amit olvasok és egyszerűen imádom! Baromi jól írsz, teljesen átélhető és még én is izgulok egy csomószor :D Egyszóval, fantasztikus!^---^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wáá tényleg ez az első BTS ficid? Most nagyon megtisztelve érzem magam, hogy ezt írtad. Igyekszem beleképzelni magam a történetbe, amennyire csak lehet és ha valami nem sikerül úgy ahogy akarom, azt képes vagyok 5-6szor átírni.
      Nagyon köszönöm a kommented és remélem a többi rész is tetszeni fog *-*

      Törlés