2015. augusztus 28., péntek

9.Fejezet - A kívánság




Hazaérve, a látvány ami fogadott, kicsit meglepett. Nem volt otthon senki. Általában a szüleim közül valaki mindig itthon van, de most egyikőjük sem volt. Biztosan mindketten dolgoznak.
  Felszaladtam a szobámba, majd írtam egy üzenetet Yoorának, hogy ugorjon át, mert egyedül vagyok. Nem kellett sokat várnom a lányra, negyed óra múlva érkezett is.

  -Miket viszel magaddal a kirándulásra?  -kérdezte a velem szemben ülő lány, majd térdemre tette kezeit.

  -Nemtudom... gondolom amiket mondott a tanár.

  -Valami szexi fehérneműt kell hoznod!

  -Minek? Úgysem venném fel.

  -Én viszek magammal.

  -Yoo, minek kell az oda? Egy rezervátumba megyünk, vagy talán az őzikéknek és a nyusziknak szeretnél tetszeni.  - nevettem. Yoora egy ideig csendben ült és a földet fürkészte, mintha gondolkozna.

  -Le akarok feküdni V-vel. - mondta végül ki.

  -Hogy mit tervezet? - néztem rá elképedve. - Miért pont ő? Miért pont vele akarod az elsőt?

  -Nem tudom. Egyszerűen csak vele akarom és kész.

  -Oké. De utána nem akarom hallgatni, hogy milyen rossz neked, hogy le sem szar, és csak a ribikkel foglalkozik. - mondtam, de tudtam hogy úgyis ez lesz. Természetesen végig fogom hallgatni akkor is Yoo siránkozását, ahogy most is teszem, de csak neki szeretnék jót. Az a fiú.. nem hozzá való.

  -Neked is le kéne feküdnöd valakivel.

  -Te tényleg dilis vagy. Mégis kire gondoltál? Valamelyik Bangtan taggal, vagy magával az Antikrisztussal, Jiminnel?

  -Nem, de mégis meddig akarod húzni az időt?

  -Ameddig eljön az igazi.

  -Dehát mióta ismerlek, egyik fiúra sem mondtad azt, hogy tetszene. - tartott egy kis szünetet a mondatban - Talán leszbikus vagy?

  -És ha az lennék? Akkor nem barátkoznál velem? - kacagtam - De nem vagyok az, a pasikat szeretem. Egyszerűen még nem találkoztam olyannal, aki bejönne. Inkább segíts összepakolni, ha már itt vagy. - fogtam meg a kezét, majd a szobámba vezettem.

Készítettem mindkettőnknek egy pohár kakaót és egy tál popcornnal is kedveskedtem. Majd kipakoltam a ruháimat a szekrényből, hogy jobban átlátható legyen és elkezdtünk válogatni.

  -Mivel csak két éjszakát töltünk ott, nem kell sok minden. - jelentettem ki - És inkább kényelmes ruhákat vegyél ki.

  -De valami szexi mégis kellene. - mondta, majd szemeivel átkutatta a ruháimat.

  -Yoora! - szóltam rá.

  -Jó, jó. Mit szólnál ehhez ? -  emelt fel egy egyszerű, fehér, térdig érő ruhát.

  -Nagyon szép ez a ruha, régen sokat hordtam, de ide nem vihetem. Mégis hogy néznék ki ebben a tábortűz körül?

  -Mint egy lány, aki pasira vadászik. Képzeld csak el, ott ülünk a tűz mellett, körülvesznek a szebbnél szebb fiúk. Te ebben a ruhában vagy. Rájuk kacsintassz, ráharapsz az alsó ajkadra, majd kissé szétnyitod a lábad, hogy a megfelelő szögből be lehessen látni és .. -csaptam rá a lány szájára.

  -Fejezd be! Nem pasizni megyek, hanem kirándulni. Megértetted?

  -Igenis főnökasszony! - mondta olyan hangnemben, mintha a katonaságban lenne.

Még egy ideig válogattuk a ruháimat és még párszor rá kellett szóljak Yoorára, mert kezdett elkalandozni. Olyanokról beszélt, hogy hogyan is kéne elcsábítsak egy fiút és hogy mire figyeljek oda az első alkalomnál. Nem érti meg, hogy én nem vagyok szerelmes. De én így szeretem ezt a lányt, naivan és a V iránt táplált érzésektől elvakultan.

  -Rágyujthatok? - kérdezte, majd farzsebéből előbujtatta a cigarettával teli dobozát.

  -Tudod, hogy a szüleim azonnal megérzik a szagot.

  -Kiülök az ablakba, akkor kifele fog szállni a füst.

  -Nem tesz jót ez neked.. semmi értelme a ciginek. - mondtam kifejezéstelenül. Ellene vagyok minden olyan dolognak, amire rá lehet szokni. Legyen az dohányzás, italozás, számítógépes játékok vagy akármi. Azt vallom, hogy a függőség betegség.

  -Megnyugtat. Ahogy kifújom a füstöt, olyan mintha a gondjaimat is kifújnám. Neked sem ártana meg, próbáld ki. - ment lassan az ablakhoz, amit miután kinyitott, felugrott és ráült a párkányra. A hirtelen mozdulattól azt hittem, hogy kiesik ezért azonnal odaléptem, de megnyugodtam, mikor láttam, hogy tartja magát. - Kérsz? - tartotta felém a füstölgő mérget.

  -Egy frászt. Én abba biztos nem szívok bele. Nem tesz jót a testemnek és még az íze sem jó.

  -Honnan tudod, hogy nem jó, ha még sosem próbáltad?

  -Érzem.. A füstje nagyon büdös.. ebből következik, hogy az íze is förtelmes.

  -Ahogy akarod.. Nem erőltetlek. - válaszolt, majd hátával nekidőlt az ablakkeretnek, egyik lábát felhúzta a párkányra, másikat meg a fal mellett lógatva pihentetett. Yoora nem egy átlagos lány. Első ránézésre egy ártalmatlan iskolás kislány, aki maximum 16-nak tűnik, de ha az ember jobban megismeri, rájön, hogy nem ez az igazi énje. A törékeny külső mögött egy lázadó lány rejtőzik, tele őrültebbnél őrültebb gondolatokkal. Ha kell, sokkal szexibb tud lenni minden embernél akit ismerek, legtöbbször mégis ártatlan ruhákba bújik és makulátlan kislánynak adja ki magát, akiről nem hinné az ember, hogy nemrég múlt 18. Sosem értettem, hogy miért nem vállalja fel a valódi személyiségét, de ha rákérdeztem, annyi volt a válasz, hogy 'egyszerűbb így.'

A cigaretta elszívása után folytattuk a ruhák válogatását és az önfeledt nevetést, amit természetesen Yoora váltott ki belőlem, a sok sok hülyeséggel amit összehordott. Az egyik percben azt láttam, hogy az egyik bugyimmal a fején rohangál a szobámban, a másikban pedig, tök komolyan kezdte magyarázni nekem a férfi test felépítését, amit természetesen nem bírtam nevetés nélkül végighallgatni.
Végül hamar össze pakoltuk a dolgokat a kirándulásra, viszont még rengeteg időnk volt a szüleim érkezéséig, így hát tétlenül ültünk és bámultuk egymást. Semmi ötletem nem volt, hogy mit csinálhatnánk, minden unalmasnak tűnt.

  -Mit szólnál ha le mennénk a folyóhoz?  - vetette fel az ötletet Yoo.

  -Lemehetünk, de nem fogunk a Bandával összefutni?

  -Nem hiszem, még egyszer sem láttam ott őket. Nem járnak arrafelé.

  -Akkor menjünk. - álltam fel a földről.

A folyó csak pár percre van a házunktól. Egész szép és kellemes terület veszi körül, sok a növény és még padok is vannak. Nem sokan járnak erre ezért a sikátorral ellentétben ez egy nyugodt  hely, ahol ki lehet fújni a nap során keletkezett fáradalmakat, pontosan úgy mint ahogyan Yoo fújta ki nemrég szájából a cigaretta égető füstjét. És valljuk be, jól jön most ez a kis nyugalom. A folyót egy nagy híd szeli át. Mi általában a híd aljában szoktunk leülni és ez most is így volt.

  -Kívánok valamit. - vett kezébe egy követ Yoora.

  -Mit? - néztem rá kérdően.

  -Azt kívánom, hogy gyere össze egy fiúval. - mondta, majd beledobta a követ a folyóba. Azt gondoltam, hogy valamit V-vel kapcsolatban fog kívánni, de nagyon jól esett, hogy most rám gondolt.

  -Yoora.. - néztem a lány szemeibe - Köszönöm.

  -Mit köszönsz te dinka? - lökött meg. Azt köszöntem, hogy míg mindenki ellenem volt, ő kiállt mellettem, ott volt nekem, rá mindig számíthattam. Hálás voltam azért is, hogy olyan sokszor megvígasztalt és átölelt, mikor szükség volt rá. Egyszerűen azt köszöntem, hogy a barátom. De nem mondtam ki, csak szorosan átöleltem.
  Ezt az idillt, egy vízbe pottyanó, nagydarab kő zavarta meg.

  -Te voltál? - kérdeztem.

  -Nem, ez fentről jött. - suttogta.

  -Ki van fent? - próbáltam kimenni a híd alól, de Yoo visszarántott.

  -Shh! - tette mutatóujját a szája elé. - Maradj csendben.

  -Oké, de.. - fogta be a számat a lány.

  -Csak hallgatózz.

Mindketten csendben maradtunk, és vártuk, hogy valaki fentről megszólaljon, hogy ki tudjuk hallgatni a beszélgetését. Tényleg kémnek éreztem magam, már nem csak leskelődünk, még hallgatózunk is. De nem kellett sokáig várnunk.

  -Én megdugok vagy 4-5 csajt. Ennyi a tervem. Mit gondoltok menni fog? - szólalt meg először egy fiú hang.

  -Hát, ha velem leszel egy szobában akkor nem, mert nem szeretném hallani, ahogy nyögtök. - nevetett fel egy másik.

  -Fiúk, több komolyságot! - szólalt meg egy harmadik. A hangok kezdtek egyre ismerősebbek lenni.

  -De Jin én nem akarok komoly lenni. - nyávogott az első hang tulajdonosa.

  -Jungkook, mégis hogy képzelted? Végzel az egyikkel, majd méssz a másikhoz?

Jin? Jungkook? Nem lehet! Ők azok. A Bangtan. Yoorával egyszerre néztünk egymásra.

  -Hogy te mindig olyan helyre viszel, ahol ők is felbukkannak. - súgtam a lánynak.

  -Maradj csendben, még meghallanak! - szólt rám, majd a biztonság kedvéért bennebb húzódtunk, nehogy észre vegyék, hogy itt vagyunk.

  -Ki hoz alkoholt? - kérdezte J-Hope.

  -Nem tudunk vinni, át fogják kutatni a táskáinkat, ezt ti is tudjátok. - mondta Rap Monster.

  -A szállodához közel nincsen valami bolt? - szólalt meg Suga.

  -Azt hiszem nincs, ez egy rezervátum, semmi sincs a környéken. - válaszolt Jin.

  -Akkor tényleg uncsi lesz.. - szomorkodott Jungkook  - Csak a lányok maradtak. Lesz ott valami jó csaj?

  -Sok nőci jön, csak akad közöttuk pár szexi. - mondta V.

  -Ha jól tudom, jön a mi kis hercegnőnk is. - szólalt meg Suga - Legalább lesz kit szivatni. -nevetett hangosan, amitő kirázott a hideg.

  -Őt is meglehetne egyszer húzni. - kacagott Jungkook, majd egy csattanás hallatszott. Valaki biztosan megütötte  - Ááu! Neked meg mi bajod?  - kiáltott fel.

  -Szépen beszélj! - mondta Jimin.

A hallgatózás nem tartott sokáig, mert a fiúk hamar elhúzták a csíkot. Mi még vártunk egy fél órácskát mielőtt hazaindultunk volna, nehogy találkozzunk velük.

  -Holnap délben találkozunk! - köszönt el Yoora  - Nehogy lebetegedj!

  -Nem fogok! - válaszoltam - Akkor holnap délben a sulinál!


                                       ______________________________

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése